Neomejen dostop | že od 9,99€
V predbožičnem času potuje po Sloveniji s filmom, s katerim je odškrnil vrata v svet odvisnosti, v svet narkomanov, v svet, ki ga ne želimo videti, a ko ga pogledamo skozi njegov pogled, nam skoraj poči srce. Gram srca.
Ko se odvrti zadnji kader filma, obstaneš, popolnoma odprt in ranljiv, in razumeš, zakaj je Cvitkovič rekel, da je šel s tem filmom iskat lepoto. Nekaj je. Po tem filmu na ljudi, ki jih srečujemo na ljubljanskih ulicah, jim stisnemo v roko nekaj evrov in pogledamo stran, ne bomo nikoli več gledali tako, kot prej. Dobili so obraze, dobili so zgodbe, pri katerih ni prostora za obsodbo.
Dobila sva se v klubu Žmauc, kjer sem se z njim pogovarjala pred več kot dvema desetletjema, ko je vstopil na slovensko filmsko sceno kot mladi igralec in scenarist v filmu V leru. Še vedno se na trenutke zdi isti, tolminski Belmondo, falirani študent Dizi, z malo več sivih pramenov v laseh, a njegov, skoraj hipnotičen način govora, te še bolj globoko potegne v nekakšen Cvitkosvet, v katerem na stvari okrog sebe pogledaš na popolnoma drug, nepričakovan način.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji