Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Bencinski motor v Nemčiji izgubil prevlado, dizelski vse bolj nezaželen

Zahtevno prestrukturiranje avtomobilske industrije se kaže tudi v opazni razpršitvi pogonskih agregatov.
Če se bo podoben scenarij kot na Norveškem zgodil tudi v Nemčiji, bo na največjem evropskem avtomobilskem trgu polovični delež električnih avtomobilov presežen leta 2029, leto za tem bi to mejo lahko presegla tudi celotna EU. Foto Wolfram Steinberg/AFP
Če se bo podoben scenarij kot na Norveškem zgodil tudi v Nemčiji, bo na največjem evropskem avtomobilskem trgu polovični delež električnih avtomobilov presežen leta 2029, leto za tem bi to mejo lahko presegla tudi celotna EU. Foto Wolfram Steinberg/AFP
25. 4. 2025 | 05:00
25. 4. 2025 | 07:03
6:31

V nadaljevanju preberite:

V kako zahtevnem prestrukturiranju je evropska avtomobilska industrija, kaže tudi struktura letošnje prodaje. Sodeč po prodaji v prvih treh mesecih letos, kupci v Nemčiji, na največjem evropskem avtomobilskem trgu, izbirajo med petimi različnimi pogoni. Pri tem sta dva v zatonu, dva pa sta verjetno prehodnega tipa.

Še pred desetimi leti so kupci ob nakupu avtomobila lahko izbirali le med dvema motorjema – dizelskim in bencinskim, ki sta bila v Nemčiji skoraj enakovredno zastopana.

Vsak pogon zahteva prilagoditve konstrukcije avtomobila, napeljave in opreme. To pa močno spreminja tudi nabavne kanale celotne evropske avtomobilske industrije, vključno s slovenskimi dobavitelji. Problemi z izvozom zaradi carinske vojne ZDA pa zgolj še začinijo težavno obdobje.

Kakšne pogone izbirajo nemški kupci avtomobilov in kakšne slovenski?

Kaj je pričakovati v prihodnjih letih?

Kakšne so projekcije rasti prodaje električnih avtomobilov?

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine