
Neomejen dostop | že od 14,99€
V kako zahtevnem prestrukturiranju je evropska avtomobilska industrija, kaže tudi struktura letošnje prodaje. Sodeč po prodaji v prvih treh mesecih letos, kupci v Nemčiji, na največjem evropskem avtomobilskem trgu, izbirajo med petimi različnimi pogoni. Pri tem sta dva v zatonu, dva pa sta verjetno prehodnega tipa.
Še pred desetimi leti so kupci ob nakupu avtomobila lahko izbirali le med dvema motorjema – dizelskim in bencinskim, ki sta bila v Nemčiji skoraj enakovredno zastopana.
Vsak pogon zahteva prilagoditve konstrukcije avtomobila, napeljave in opreme. To pa močno spreminja tudi nabavne kanale celotne evropske avtomobilske industrije, vključno s slovenskimi dobavitelji. Problemi z izvozom zaradi carinske vojne ZDA pa zgolj še začinijo težavno obdobje.
Kakšne pogone izbirajo nemški kupci avtomobilov in kakšne slovenski?
Kaj je pričakovati v prihodnjih letih?
Kakšne so projekcije rasti prodaje električnih avtomobilov?
Komentarji