Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Sobotna priloga

Pacient ni prioriteta slovenskega zdravstva

Ali nas bo evolucija privedla k dobri oskrbi pacienta ali k dobri skrbi za izvajalca?
Čakanje na storitve v Sloveniji je v večini primerov administrativne (finančne) narave in se konča prav hitro, ko zamenjate plačilno sredstvo – kartico ZZZS za eno od kreditnih plačilnih kartic. FOTO: Voranc Vogel/Delo
Čakanje na storitve v Sloveniji je v večini primerov administrativne (finančne) narave in se konča prav hitro, ko zamenjate plačilno sredstvo – kartico ZZZS za eno od kreditnih plačilnih kartic. FOTO: Voranc Vogel/Delo
Janez Koprivec
21. 10. 2023 | 05:00
12:19

V nadaljevanju preberite:

Imam občutek, da precej povprečen uporabnik slovenskega zdravstva še vedno verjame, da bo čakal na menjavo kolka leto in več, na zapleteno ekstrakcijo zoba približno toliko, na protetične rešitve ustnega statusa še več, ker zdravnikov primanjkuje. Ne bo držalo, če vam pa nov kolk za lepe vsote denarja lahko vstavijo v nekaj tednih in v takem času se lahko prismejete z novo protezo. In ne boste verjeli, to praviloma opravljajo slovenski zdravniki. Tisti, ki jih ni. Čakanje na storitve v Sloveniji je v večini primerov administrativne (finančne) narave in se konča prav hitro, ko zamenjate plačilno sredstvo – kartico ZZZS za eno od kreditnih plačilnih kartic.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine