Ljubljansko krdelo SBO je s ploščo Trans ponudilo odslikavo in refleksijo generacijske ujetosti v spektaklu podalpske province.
Galerija
Fotografija je nastala pri spomeniku Janeza Suhadolca, postavljenem na mestu vižmarskega ljudskega tabora ob njegovi stoletnici, zraven pa so člani skupine (z leve): Filip Đurić, Vid Greganovič, Peter Frankl, Juca Bonaca in Benjamin Krnetić. FOTO: Voranc Vogel
V nadaljevanju preberite:
V času silovite rasti po prvi veliki gospodarski krizi zahodnega sveta »brez alternative« je na mednarodnem glasbenem prizorišču vzniknila nova glasbena zvrst. T. i. trap je bil najbolj izrazit glasbeni dogodek, kar jih je doživela generacija, ki je odraščala skupaj s Slovenijo. Kot je že v navadi, se je v naših logih uveljavil z nekajletno zamudo, hkrati pa z zasedbo SBO (Smrt boga in otrok) že takrat prejel vse prej kot eskapističen podton.
Dobršen del pogovora s peterico pred njihovim torkovim nastopom na Metelkovi smo namenili dogajanju pred nekaj leti, da bi k burni razpravi o zelo specifičnem lokalnem udejanjenju te glasbene zvrsti pri nas postavili eno izmed prvih ločil, hkrati pa dodatno artikulirali težave in poglede, ki jih goji mladina, prežeta s slovensko družbenopolitično in ekonomsko tranzicijo.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji