Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Sobotna priloga

(KOLUMNA) Če nimajo kruha, naj gredo v državni hotel

Pri nas ni ne domačega kapitala, ki bi ga živilska industrija zanimala, ne strategije glede prihodnosti teh podjetij.
Vlada je prav te dni za implementacijo evropske direktive sprejela nov predlog zakona o kritični infrastrukturi. FOTO: Jože Pojbič
Vlada je prav te dni za implementacijo evropske direktive sprejela nov predlog zakona o kritični infrastrukturi. FOTO: Jože Pojbič
28. 9. 2024 | 05:00
9:00

V nadaljevanju preberite še:

Prebivalci Slovenije in Hrvaške se po nakupe živil v povprečju odpravijo dva- do trikrat na teden, in to v več kot 80 odstotkih v velikih trgovinah ali supermarketih. V naši državi je ta delež kar 88-odstoten, pri južnih sosedih pa 83-odstoten, je pokazala nedavno objavljena raziskava Mediana TGI Adria. Nekoliko drugače je v Srbiji, kjer kar tretjina potrošnikov živila nakupuje dnevno, pri čemer pa pogosteje kot Slovenci in Hrvati zahajajo v lokalne trgovine, tržnice in mesnice. Raziskava Inštituta za raziskovanje trga in medijev Mediana še ugotavlja, da je potrošnikom v vseh treh državah pomembno, da so živila sveža, pri slovenskih kupcih visoko kotira še kakovost, pri hrvaških in srbskih pa nizke cene.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine