Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Sobotna priloga

Če gledamo zgodovino, je trobenta na slabem glasu

Ibrahim Maalouf je trobentač, prvak tako imenovane globalne glasbe. Prihaja na festival Druga godba.
Starodavna arabska tradicionalna glasba se lahko čudovito preliva v zvoke newyorškega jazza, pravi glasbenik libanonskih korenin.  FOTO: Joseph Bagur
Starodavna arabska tradicionalna glasba se lahko čudovito preliva v zvoke newyorškega jazza, pravi glasbenik libanonskih korenin.  FOTO: Joseph Bagur
18. 5. 2024 | 05:00
19. 5. 2024 | 12:07
9:42

V članku lahko preberete:

V Parizu živeči glasbenik se je lani in letos uvrstil na seznam nominirancev za prestižno glasbeno nagrado grammy. Ibrahimu Maaloufu, glasbeniku libanonskih korenin, smo pred ljubljanskim nastopom poslali nekaj vprašanj, odgovore je poslal prek glasovne pošte. Za začetek smo ga vprašali, kako gleda na misel Jacquesa Attalija, francoskega sociologa in politika, ki je v knjigi Hrup zapisal, da glasba nekako anticipira družbene spremembe ...

Takole je odgovoril: »S tem se povsem strinjam. Tudi sam rad rečem: če želiš brati prihodnost, poslušaj glasbo. V njej je zapisana prihodnost. Na splošno skuša umetnost ujeti značilnosti časa. Hkrati pa si vsi umetniki prizadevamo, da bi čas presegli, da bi naše delo trajalo čim dlje. Ko imaš to vizijo, ambicijo, da bi tvoja glasba trajala, skušaš ugotoviti, kakšna bo prihodnost. Ob tem skušaš ustvariti nekaj, kar zveni kot prihodnost. Ne uspe vedno. A če poslušaš glasbo, če jo poslušaš z ušesi, ki iščejo prihodnost, jo zagotovo slišiš.«

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine