Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Sobotna priloga

Avtobus, ki mu na strehi raste trava

Kaj so prednosti ozelenjene urbane infrastrukture in kaj bi morala storiti Slovenija, da stopi ob najbolj progresivne države?
Kotiček za branje na stavbi v Tokiu FOTO: Yuriko Nakao/Reuters
Kotiček za branje na stavbi v Tokiu FOTO: Yuriko Nakao/Reuters
Jure Šumi
27. 3. 2021 | 06:00
13:31

V nadaljevanju preberite:


Ko gre za uveljavljanje ozelenjene urbane infrastrukture, je Slovenija ena izmed najmanj aktivnih članic EU. Neaktivnosti gre najbrž pripisati več elementom, bi pa predvsem izpostavil pomanjkanje znanja o ozelenjeni urbani infrastrukturi. Za kaj gre?
Zelo poenostavljeno in v ožjem pomenu je to ozelenjen prostor v gosto poseljenih mestnih središčih, ki prekine sivo monotonost tlakovanih ulic in z zgradbami pozidanih območij.

Sem prištevamo zelene strehe, zelene stene oz. fasade, ozelenjene mestne otoke (manjša ozelenjena območja sredi pozidanih ulic), posamične nasade dreves in grmovnic, ki prekinjajo monotonost velikih tlakovanih površin, urbane vrtove … To pa v ožjem pomenu zagotovo niso mestni parki tipa Tivoli v Ljubljani.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine