Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Razno

Vlaganje v posodobitve, razvoj blagovnih znamk, sponzorstva

Kaj o razvoju pod novim lastnikom pravijo v Drogi Kolinski, Ljubljanskih mlekarnah in Perutnini Ptuj.
FOTO: Uroš Hočevar
FOTO: Uroš Hočevar
G. R.
21. 11. 2024 | 05:05
21. 11. 2024 | 07:10
9:08

V nadaljevanju preberite:

Kaj o razvoju pod novim lastnikom pravijo v Drogi Kolinski, Ljubljanskih mlekarnah in Perutnini Ptuj.

Barcaffè je pod svojo znamko združila celoten nabor espresso kave Atlantic Grupe na vseh trgih v regiji.

Odkar je Perutnina Ptuj (PP) leta 2019 pridobila novega strateškega lastnika, je podjetje vložilo več kot 200 milijonov evrov v posodobitve, avtomatizacijo in širitev proizvodnih zmogljivosti.

Od vstopa strateškega lastnika, skupine Lactalis, leta 2013 pomagamo pri razvoju lokalnega okolja, o čemer najbolje pričajo preverljivi kazalniki.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Aktualne in poglobljene vsebine, ki vam pomagajo razumeti svet – za 14,99 EUR na mesec!
NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine