Zadnja, finalna tekma prvenstva v ameriškem nogometu ni samo poslastica za ljubitelje te igre, ampak tudi za tiste, ki radi spremljajo oglase. Mar obstajajo tudi taki, ki ne prevrtijo oglasov? Da, obstajajo, mogoče še najbolj zato, ker vedo, da tridesetsekundni blok oglasa stane okrog 4,5 milijona dolarjev oziroma 3,72 milijona evrov!
In potem gledalci ne preskakujejo oglasov, temveč komaj čakajo, da vidijo, kateri oglaševalci so tako globoko segli v žep.
Izmed izbrane vrste najbogatejših so gledalci še posebej pohvalili dva, ki oglašujeta električne avtomobile. Oba oglasa sta strašno posrečena, čeprav se zdi, da sta za ta denar preveč enostavna oziroma sproščena. Kakorkoli, nam sta všeč, oglejte si obe reklami in presodite.
Will Ferrell, ameriški igralec, je v seriji oglasov General Motorsa zbadal Norveško, ker na področju elektrifikacije avtomobilov dosega najboljše standarde na svetu. Celo uspešnejši so od samih ZDA.
Audijeva izpostava na Norveškem se ni ustrašila velikana General Motors in je objavljala tale oglas. Če ste na nacionalki gledali nadaljevanko
Dvojček, potem boste prepoznali
Kristoferja Hivjuja.
Komentarji