Neomejen dostop | že od 9,99€
Konec prejšnjega tedna je bilo v Ankaranu srečanje nadarjenih učencev in dijakov ter njihovih učiteljev. Organizirala sta ga Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem ter koprski zavod Ustvarjalnost mladih – morje interesov (UMMI), ki je skoraj tri desetletja prirejal ustvarjalne tabore.
O tem, kdaj je mogoče pričakovati sistemske spremembe dela z nadarjenimi, smo vprašali Kristijana Muska Lešnika, predsednika strokovnega sveta RS za splošno izobraževanje. »Celotna šolska vertikala potrebuje temeljit razmislek o prihodnosti, torej o tem, kam želimo peljati ta naš izobraževalni prostor. Strinjam se z oceno, da je šolski sistem rigiden, vendar v tem ne vidim samo slabega. Slabo je predvsem to, da se prepočasi odziva na spremembe, dobro pa je, da šolskega sistema ne moreš kar tako postaviti na glavo,« je dejal Musek Lešnik, ki sicer zelo podpira sistemske spremembe, a jih še ne more napovedati.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji