Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Znanoteh

V šolah bi radi več raziskovali

Nadarjeni učenci se nočejo učiti na pamet, dijaki si želijo bolj ustvarjalno maturo.
V šolah veliko učencev in dijakov pogreša več raziskovalnega in projektnega dela (fotografija je simbolična). FOTO: Leon Vidic
V šolah veliko učencev in dijakov pogreša več raziskovalnega in projektnega dela (fotografija je simbolična). FOTO: Leon Vidic
28. 10. 2021 | 06:00
4:32

V nadaljevanju preberite: 

Konec prejšnjega tedna je bilo v Ankaranu srečanje nadarjenih učencev in dijakov ter njihovih učiteljev. Organizirala sta ga Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem ter koprski zavod Ustvarjalnost mladih – morje interesov (UMMI), ki je skoraj tri desetletja prirejal ustvarjalne tabore. 

O tem, kdaj je mogoče pričakovati sistemske spremembe dela z nadarjenimi, smo vprašali Kristijana Muska Lešnika, predsednika strokovnega sveta RS za splošno izobraževanje. »Celotna šolska vertikala potrebuje temeljit razmislek o prihodnosti, torej o tem, kam želimo peljati ta naš izobraževalni prostor. Strinjam se z oceno, da je šolski sistem rigiden, vendar v tem ne vidim samo slabega. Slabo je predvsem to, da se prepočasi odziva na spremembe, dobro pa je, da šolskega sistema ne moreš kar tako postaviti na glavo,« je dejal Musek Lešnik, ki sicer zelo podpira sistemske spremembe, a jih še ne more napovedati.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine