Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Znanoteh

Potrošniki zavrnili Quibi

Ideja je bila, da bi na mobilni platformi lahko spremljali kratke nadaljevanke, a se ob TikToku in Youtubu očitno ni izšlo.
Aplikacija Quibi je zaživela aprila. Po začetnem uspehu je sledil hiter propad. FOTO: Chris Delmas Afp
Aplikacija Quibi je zaživela aprila. Po začetnem uspehu je sledil hiter propad. FOTO: Chris Delmas Afp
S. S.
23. 10. 2020 | 10:02
23. 10. 2020 | 10:03
2:53
Po pol leta od predstavitve mobilne pretočne storitve Quibi Holdings LLC ugaša. Podjetje je pritegnilo nekatera velika hollywoodska imena in obljubljalo revolucijo, kako spremljamo zabavne vsebine, a očitno ni prepričala javnosti. Quibi je kratko zabavno vsebino, dolgo največ deset minut, ponujalo na mobilnih napravah, prvega decembra pa bo prenehalo delovati.

Vzrokov za hiter propad je več. Med glavnimi razlogi je ravno pandemija, ki je sicer omogočila drugim ponudnikom pretočnih vsebin neverjetno rast v letošnjem letu. Ljudje so bili zaradi ukrepov primorani ostati doma in povečala se je uporaba storitev, dosegljivih prek drugih naprav in ne prek pametnih telefonov. Quibi nekako ni uspel ponuditi res dobrih vsebin, poleg tega pa kratkih zabavnih posnetkov mrgoli na YouTubu, TikToku in drugod.

Kaj se bo zgodilo z originalno vsebino, ki so jo pripravljali na platformi, še ni znano. Bo pa Quibi v prihodnjih mesecih skušal prodati tako vsebino kot tehnologijo najboljšemu ponudniku, zanimanja do zdaj menda ni bilo ravno veliko, saj so se neuspešno menda ponujali tako Applu, WarnerMedii kot Facebooku, navajajo na portalu The Verge.

image_alt
Poklic vplivneža na slabem glasu, a z njim se da preživljati


Quibi je zaživel 6. aprila letos, ponujal je dva paketa, za 4,99 dolarja je bila vsebina na voljo z oglasi, za tri dolarje več pa je bila storitev brezoglasna. Podjetje je stavilo na naraščajočo uporabo mobilnih telefonov, tako so tudi imeli dva formata vsakega filmčka – pokončnega in ležečega. A kmalu so analize pokazale, da uporabniki niso pretirano navdušeni, saj se jih kar 90 odstotkov po tem, ko se je izteklo brezplačno obdobje uporabe, ni odločilo za zakup. Na začetku tega tedna je storitev zakupilo le pol milijona ljudi, aprila se je za 90-dnevni brezplačni preskus odločilo kar sedem milijonov ljudi.

Investitorji so bili pred dvema letoma navdušeni nad idejo, saj so podjetje, ki sta ga zasnovala Jeffrey Katzenberg, soustanovitelj DreamWorks, in nekdanja šefica eBaya in Hewletta Packarda Meg Whitman, podprli s kar 1,60 milijarde evrov. Med investitorji so bila velika imena, med temi tudi Google, Alibaba, Goldman Sachs, JP Morgan …

Katzenberg se je, kot navaja Guardian, takrat pohvalil: »Kar je Google za iskanje, bo Quibi za kratke videe.« Nato je od aprila, ko je zgodba postajala vse bolj klavrna, Katzenberg krivdo valil na koronavirus. A analitiki so mnenja, da pač potrošniki ne želijo kratkih petminutnih nadaljevank na svojih mobilnih telefonih.

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine