Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Znanoteh

Nova napaka Facebooka: hrošč spreminjal nastavitve in nekatere objave delil s celim svetom

Uporabnik družbenega omrežja ima možnost izbire, s kom bo delil zapis, fotografijo ali videoposnetek, a hrošč je to možnost obšel. Zaradi napake je bilo prizadetih okoli 14 milijonov uporabnikov Facebooka. 
Precej neprijetno, če je hrošč javno objavil ravno fotograijo, posneto v najbolj nerodnem trenutku življenja. FOTO: Dado Ruvic/Reuters
Precej neprijetno, če je hrošč javno objavil ravno fotograijo, posneto v najbolj nerodnem trenutku življenja. FOTO: Dado Ruvic/Reuters
S.S.
8. 6. 2018 | 07:42
8. 6. 2018 | 07:50
2:10
Kot da Facebook še ne bi imel dovolj slabih vesti, ki so se zaradi zlorab podatkov nagrmadile v zadnjih mesecih, jim jo je zdaj zagodel še računalniški hrošč. Na milijone njihovih uporabnikov je nevedoč informacije, ki naj bi ostale v omejenem krogu ljudi, delilo javno z vsemi ostalimi uporabniki družbenega omrežja in spleta. 

Facebook uporabnikom omogoča, da zapise (»post« - besede, fotografije, posnetke) deli z različno širokim krogom ljudi – tako lahko za objave določijo, da jih vidijo vsi (javno oziroma »everyone«) ali le »prijatelji« oziroma »prijatelji prijateljev«. Omrežje si nastavitve zapomni in jih ni treba vsakokrat spreminjati.

Napaka pa je zapise ne glede na nastavitve delila z vsemi. Uporabniki, ki so bili prizadeti, bodo dobili obvestilo, so sporočili iz Facebooka in se tudi opravičili za napako. Hrošč je bil aktiven med 18. in 22. majem, šele 27. maja so napako odpravili in zapise »objavili« v skladu z nastavitvami uporabnika. 

Tako so morda posamezniki, kakšen zapis, fotografijo ali videoposnetek, namenjen le izbrancem, delil s celim svetom. 

»Da smo jasni, napaka ni vplivala na starejše objave. Še vedno lahko uporabniki izbirajo omejeno publiko za svoje zapise. Radi bi se opravičili za napako,« se je, kot navaja BBC, s pepelom posipala Erin Egan, vodja oddelka za zasebnost. 

Facebook ocenjuje, da je napaka vplivala na okoli 14 milijonov ljudi, ki so jih že začeli obveščati. Medtem so tudi že sami od sebe začeli objave objavljati v skladu z uporabnikovimi željami. 

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine