Facebook se je lani soočil s številnimi škandali – od afere
Cambridge Analytica, ko se je razvedelo, da podarjajo naše podatke, do lažnih novic, a očitno uporabnikov to ne moti (preveč).
Sporočili so namreč, da se je število ljudi, ki so se v družbeno omrežje prijavili vsaj enkrat na mesec, zvišalo za devet odstotkov na 2,32 milijarde ljudi. Število uporabnikov se je povečalo predvsem v Indiji, Indoneziji in na Filipinih, medtem ko je v ZDA in Kanadi ostalo enako.
Za napačna so se izkazala tudi predvidevanja, da bodo škandali odvrnili oglaševalce. Letni prihodki so se zvišali za 30 odstotkov. Leta 2018 je bil po poročanju
BBC skupni dobiček podjetja 22,1 milijarde dolarjev, kar je za 39 odstotkov več kot leto prej.
Ustanovitelj Facebooka
Mark Zuckerberg je poudaril, da so temeljito spremenili način vodenja podjetja in da se zdaj osredotočajo na največje družbene probleme.
BBC sicer navaja, da se bo moralo podjetje v kratkem zaradi številnih afer soočiti z globami regulatorjev, ki ne bodo nizke.
Komentarji