Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Znanoteh

Jalovost oglaševanja prek navideznih vplivnežev

Podjetja spoznavajo, da velik del denarja, namenjenega spletnemu reklamiranju, odteka v prazno.
Spletni status nekaterih vplivnežev je povsem odvisen od števila sledilcev, če so podatki lažni, pa to za podjetja, ki z njimi poslujejo, pomeni čisto izgubo. Foto Shutterstock
Spletni status nekaterih vplivnežev je povsem odvisen od števila sledilcev, če so podatki lažni, pa to za podjetja, ki z njimi poslujejo, pomeni čisto izgubo. Foto Shutterstock
16. 5. 2020 | 06:00
7:14

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Aktualne in poglobljene vsebine, ki vam pomagajo razumeti svet – za 14,99 EUR na mesec!
NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine