Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Znanoteh

Jalovost oglaševanja prek navideznih vplivnežev

Podjetja spoznavajo, da velik del denarja, namenjenega spletnemu reklamiranju, odteka v prazno.
Spletni status nekaterih vplivnežev je povsem odvisen od števila sledilcev, če so podatki lažni, pa to za podjetja, ki z njimi poslujejo, pomeni čisto izgubo. Foto Shutterstock
Spletni status nekaterih vplivnežev je povsem odvisen od števila sledilcev, če so podatki lažni, pa to za podjetja, ki z njimi poslujejo, pomeni čisto izgubo. Foto Shutterstock
16. 5. 2020 | 06:00
7:14

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine