Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Znanoteh

Iz Slovenije v domove po svetu

Uspešna predstavitev Gorenja in Hisensa v Las Vegasu.
Gorenje in Hisense na sejmu predstavljata novo blagovno znamko ConnectLife. Na fotografiji: Franjo Bobinac. FOTO: Gorenje
Gorenje in Hisense na sejmu predstavljata novo blagovno znamko ConnectLife. Na fotografiji: Franjo Bobinac. FOTO: Gorenje
8. 1. 2019 | 06:00
8. 1. 2019 | 07:33
2:21
Las Vegas – Na sejmu Ces, največjem sejmu zabavne elektronike in inovativnih tehnologij na svetu, se je letos v Las Vegasu pod okriljem Skupine Hisense s svojimi izdelki prvič predstavila tudi Skupina Gorenje. In to zelo uspešno.

Dvorano Ballroom v velikanskem kongresnem centru Mandalay Bay, ki je del znamenitega hotela in kazinoja, so do zadnjega kotička napolnili novinarji in poznavalci. Franjo Bobinac, predsednik uprave Gorenja in podpredsednik za globalni marketing podjetja Hisense International, je na dogodku govoril tudi o regionalnem slovenskem podjetju, ki je postalo del globalne zgodbe.

Gorenje in Hisense na sejmu predstavljata novo blagovno znamko ConnectLife oziroma prve rezultate združevanja znanja in izkušenj obeh podjetij – gospodinjske aparate, ki so med seboj povezani in med seboj komunicirajo ter tako ustvarjajo pametni dom prihodnosti.


Naprave, ki bodo del pametnih domov


Franjo Bobinac je po uspešni predstavitvi povedal: »Naša predstavitev na sejmu Ces je jasen signal celotni industriji bele tehnike, da v Skupini Hisense kot eni redkih združujemo razvojno in proizvodno znanje za prav vse naprave, ki bodo v prihodnje del pametnih domov. To je tudi dokaz, da je bila odločitev za strateškega partnerja za Gorenje prava, saj smo v zelo kratkem času naredili odločne in pomembne korake, ki so naše izdelke pripeljali na največji sejem elektronskih naprav na svetu. S sejmom Ces pa tudi v še več domov po vsem svetu.«

Franjo Bobinac je na dogodku govoril tudi o regionalnem slovenskem podjetju, ki je postalo del globalne zgodbe. FOTO: Ronald Gorsic/Cropix
Franjo Bobinac je na dogodku govoril tudi o regionalnem slovenskem podjetju, ki je postalo del globalne zgodbe. FOTO: Ronald Gorsic/Cropix


Kot smo že poročali, je Gorenje, ki je v drugi polovici leta 2018 postalo del kitajske skupine Hisense, svoje aparate pod lastno blagovno znamko začelo prodajati tudi na kitajskem trgu. Z uspešno predstavitvijo na največjem sejmu zabavne elektronike na svetu pa se mu odpirajo vrata v domove po vsem svetu.

––––––––––––
* Vsebino omogoča A1 Slovenija.

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine