Če ste v minulih dneh posodobili instagram, ste zagotovo opazili novo funkcijo, ki jo ponuja: IGTV. Do zdaj so bili videoposnetki na omrežju ali v tako imenovanih zgodbah časovno omejeni na nekaj sekund oziroma na največ minuto. Nova storitev pa omogoča daljše, tudi enourne posnetke.
Gre za nov poskus neposredne konkurence Googlovemu youtubu. Za zdaj ni jasno, ali bodo, tako kot pri Googlovem portalu, posnetki vključevali oglase. Ustanovitelj Instagrama Kevin Systrom je povedal, da se s tem še ne ukvarjajo.
Posnetki bodo prikazani v vertikalnem načinu, ker večina ljudi naravno tako drži svoj telefon.
IGTV je vgrajen v obstoječo aplikacijo, ikonico najdete na zgornjem desnem robu, lahko pa si prenesete tudi samostojno aplikacijo.
Posnetki na IGTV so na voljo le v portretnem oziroma vertikalnem načinu. FOTO: Instagram
Systrom je za
Newsbeat povedal, da Instagram želi spremeniti način, kako ljudje delajo in gledajo videoposnetke. Poudaril je, da vse več podatkov kaže, da vse manj časa preživimo pred televizorji in vse več pred telefoni.
Do zdaj je bilo mogoče na to družbeno omrežje objavljati le z mobilnimi napravami, IGTV pa bo omogočala nalaganje tudi z računalniškega namizja. Vsak uporabnik bo imel svoj kanal, podobno kot na youtubu, kjer bodo posnetki shranjeni. Glede primerjave z youtubom je Systrom dejal, da bo IGTV nekoliko bolj »čustven«.
Tudi na IGTV bodo veljale smernice, ki prepovedujejo objavljanje nasilnih, diskriminatornih ali sovražnih posnetkov, a kot je priznal ustanovitelj Instagrama, ne bodo mogli prav vsak videoposnetek pregledati pred objavo.
Delo lahko na instagramu najdete pod imenom casnik_delo.
Komentarji