![V Volkswagnu načrtujejo obsežno prestrukturiranje osnovne znamke. FOTO: Annegret Hilse/Reuters](https://www.delo.si/media/images/20230522/1446453.width-660.jpg?rev=1)
Galerija
Neomejen dostop | že od 9,99€
Oliver Blume, vodja koncerna Volkswagen (VW), si je naložil obsežno nalogo – več kot dvakratno povečanje dobičkonosnosti osnovne znamke VW. In to ob močni konkurenci in v zahtevnih časih elektrifikacije avtomobilske panoge, kar je tudi eden od ključnih razlogov za načrtovano prestrukturiranje, saj mora VW najti dodatne milijarde evrov za investicije. Podrobnosti še niso znane, a varčevali naj bi pri razvoju in nabavi, dodatne prihodke pa ustvarili tudi s povezovanjem proizvodnje s Škodo in Seatom.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji