Šef Facebooka
Mark Zuckerberg je vsaj deloma uslišal ostre kritike na račun te spletne platforme, ki še kar dovoljuje tudi lažne in manipulativne politične objave. Najavil je, da bodo uporabniki facebooka v ZDA od danes imeli možnost izključiti politične, predvolilne in družbene objave s plačanih FB-računov kandidatov in organizacij. Obenem je napovedal, da bo Facebook z verodostojnimi informacijami in objavami podprl ameriške volivce in jih čim več poskušal prepričati, da se registrirajo za prihajajoče predsedniške volitve, poroča britanski
BBC.
Ne posegajo v Trumpova zavajanja
Največ kritik je bil Facebook v zadnjem času deležen zato, ker nikakor ni reagiral na nekatere zelo sporne, zavajajoče in tudi lažnive objave ameriškega predsednika
Donalda Trumpa. Konkurenčni Twitter je plačano politično oglaševanje povsem ukinil že oktobra lani, v zadnjem času pa je začel kot neverodostojne označevati sporne Trumpove objave, kot na primer tisto o goljufanju pri glasovanju po pošti.
Mark Zuckerberg je vsaj delno reagiral na ostre kritike na račun Facebooka. FOTO: Erin Scott/Reuters
Facebook v nasprotju s Twitterjem odločitev o tem, ali bodo brali plačane politične objave ali ne, prepušča uporabnikom. Pri tem pa Zuckerberg napoveduje uvedbo volilnega informacijskega središča, ki se bo na straneh facebooka in instagrama pri vseh ameriških uporabnikih začelo pojavljati z začetkom letošnjega julija. Središče naj bi posredovalo verodostojne uradne informacije, povezane s predsedniškimi volitvami, obenem pa naj bi opogumljalo Američane, ki še niso registrirani za volitve, da to pravočasno storijo. »Facebook mora ne le preprečevati odrivanje dela volivcev, predvsem temnopoltih Američanov, ampak mora aktivno podpirati vključevanje vseh volivcev, njihovo dobro obveščanje, registracijo in udeležbo na volitvah,« je Zuckerberg za časopis
USA Today utemeljil ustanovitev volilnega središča.
Komentarji