Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Svet

Uporabniki facebooka bodo lahko izključili politične objave

Za zdaj bo to mogoče samo v ZDA zaradi bližajočih se predsedniških volitev, od jeseni pa tudi v drugih državah.
Facebook bo uporabnikom dal možnost, da izključijo plačane politične objave. FOTO: Dado Ruvic/Reuters
Facebook bo uporabnikom dal možnost, da izključijo plačane politične objave. FOTO: Dado Ruvic/Reuters
J.B.P.
17. 6. 2020 | 10:30
17. 6. 2020 | 10:41
2:13
Šef Facebooka Mark Zuckerberg je vsaj deloma uslišal ostre kritike na račun te spletne platforme, ki še kar dovoljuje tudi lažne in manipulativne politične objave. Najavil je, da bodo uporabniki facebooka v ZDA od danes imeli možnost izključiti politične, predvolilne in družbene objave s plačanih FB-računov kandidatov in organizacij. Obenem je napovedal, da bo Facebook z verodostojnimi informacijami in objavami podprl ameriške volivce in jih čim več poskušal prepričati, da se registrirajo za prihajajoče predsedniške volitve, poroča britanski BBC.  
 

Ne posegajo v Trumpova zavajanja


Največ kritik je bil Facebook v zadnjem času deležen zato, ker nikakor ni reagiral na nekatere zelo sporne, zavajajoče in tudi lažnive objave ameriškega predsednika Donalda Trumpa. Konkurenčni Twitter je plačano politično oglaševanje povsem ukinil že oktobra lani, v zadnjem času pa je začel kot neverodostojne označevati sporne Trumpove objave, kot na primer tisto o goljufanju pri glasovanju po pošti. 

Mark Zuckerberg je vsaj delno reagiral na ostre kritike na račun Facebooka. FOTO: Erin Scott/Reuters
Mark Zuckerberg je vsaj delno reagiral na ostre kritike na račun Facebooka. FOTO: Erin Scott/Reuters


Facebook v nasprotju s Twitterjem odločitev o tem, ali bodo brali plačane politične objave ali ne, prepušča uporabnikom. Pri tem pa Zuckerberg napoveduje uvedbo volilnega informacijskega središča, ki se bo na straneh facebooka in instagrama pri vseh ameriških uporabnikih začelo pojavljati z začetkom letošnjega julija. Središče naj bi posredovalo verodostojne uradne informacije, povezane s predsedniškimi volitvami, obenem pa naj bi opogumljalo Američane, ki še niso registrirani za volitve, da to pravočasno storijo. »Facebook mora ne le preprečevati odrivanje dela volivcev, predvsem temnopoltih Američanov, ampak mora aktivno podpirati vključevanje vseh volivcev, njihovo dobro obveščanje, registracijo in udeležbo na volitvah,« je Zuckerberg za časopis USA Today utemeljil ustanovitev volilnega središča. 

Sorodni članki

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine