Sankcije kitajskih oblasti proti Zahodu so podprle tudi zvezde iz zabavne industrije.
Galerija
Po kitajskih družbenih omrežjih se je razširil ključnik <em>#podpiram xinjianški bombaž</em>, in tako zdaj poteka svojevrstna bombažna vojna. FOTO: Stringer Shanghai/Reuters
V nadaljevanju preberite:
Skoraj štirideset zvezd kitajske estrade, filma in resničnostnih šovov je pretrgalo sponzorske stike z znamkami, kot so Nike, Adidas in H&M, ker so zahodne družbe izrazile zaskrbljenost zaradi kršenja človekovih pravic pripadnikov ujgurske manjšine v Xinjiangu. Vsi so svojo domoljubno potezo potrdili s pisno izjavo z uradnim žigom, in tako se je zaostrena napetost v odnosih Pekinga z Zahodom razširila še na področje zabavne industrije.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji