Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Svet

Elonu Musku gre v nos električni Porsche Taycan

V čivku je kritiziral poimenovanje nekaterih modelov s turbo.
Elon Musk je kritičen do konkurence. FOTO: Brian Snyder/ Reuters
Elon Musk je kritičen do konkurence. FOTO: Brian Snyder/ Reuters
J.P.
6. 9. 2019 | 08:59
6. 9. 2019 | 09:09
2:17
Elon Musk, proizvajalec električnih avtomobilov Tesla, je bil včeraj, potem ko je Porsche v sredo predstavil svoj novi električni model Taycan, na twitterju precej kritičen do tega novega konkurenta njegovi Tesli, poroča Fox News. Čivknil je, da »besedica turbo pri električnem Porscheju ne pomeni tistega, kar vi mislite, da pomeni.«



S tem je kritiziral odločitev Porscheja, da najbolje opremljeni različici novega električnega vozila poimenuje Taycan Turbo in Taycan Turbo S, čeprav se turbopolnilniki uporabljajo samo pri motorjih z notranjim izgorevanjem, in ne pri električnih pogonskih motorjih. 

V sredo so predstavili prvi povsem električni Porsche, model Taycan. FOTO: Patrick Pleul /AFP
V sredo so predstavili prvi povsem električni Porsche, model Taycan. FOTO: Patrick Pleul /AFP

 

Turbo ne pomeni samo turbopolnilnika


Predsednik družbe Porsche North America Klaus Zellmer je na Muskovo kritiko odgovoril, da je izraz turbo postal sinonim za najboljše in najmočnejše različice vseh njihovih avtomobilov in da ni nujno, da ima v resnici turbopolnilec. Dodal je, da proizvajalci s »turbo« označujejo najrazličnejše izdelke, ki naj bi bili najvišje kakovosti ali zmogljivosti, na primer tudi britvice. 
 

Teslin avtopilot ni pravi avtopilot


A tudi Musk s svojim teslo pri nedoslednem poimenovanju ni povsem nedolžen, saj so mu že očitali, da neutemeljeno uporablja izraz »avtopilot«, čeprav naprave v njegovih vozilih še niso avtonomne in predstavljajo le pomoč pri vožnji. Tako je včeraj ameriški zavarovalni inštitut za cestno varnost ponovil svoje stališče, da je lahko beseda »avtopilot« zavajajoča za uporabnike.



Musk pa nadaljuje svojo kritiko konkurence, saj se je včeraj na twitterju obregnil tudi ob proizvajalce avtomobilov, ki so goljufali pri merjenju emisij dimnih plinov. S tem je seveda mislil na Volkswagen, v čigar lasti je tudi njegov resni konkurent Porsche. 

Sorodni članki

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine