Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Svet

Avtomobilska vojna na bruseljskem parketu

Ko je bilo v zadnjem poldrugem desetletju v postopkih v Bruslju na dnevnem redu odločanje o strožjih omejitvah izpustov CO2, je Nemčija pritiskala na zavoro.
Nemški proizvajalci avtomobilov (na fotografiji BMW-jev električni i4 M50 xDrive, razstavljen na pariškem avtomobilskem sejmu) opozarjajo, da je ogroženih stotisoče delovnih mest. FOTO:  Dimitar Dilkoff/AFP
Nemški proizvajalci avtomobilov (na fotografiji BMW-jev električni i4 M50 xDrive, razstavljen na pariškem avtomobilskem sejmu) opozarjajo, da je ogroženih stotisoče delovnih mest. FOTO:  Dimitar Dilkoff/AFP
20. 10. 2024 | 13:00
20. 10. 2024 | 21:58
7:23

V nadaljevanju preberite:

»Zakaj je Slovenija glasovala proti dodatnim carinam na električne avtomobile, proizvedene na Kitajskem?« me je povprašal časnikarski kolega, ki iz Stuttgarta spremlja tegobe nemške avtomobilske industrije. Najbolj preprost in logičen odgovor je bil, da je slovenska vlada, glede na tesno povezanost med državama na področju proizvodnje avtomobilov, pritrdila Nemčiji.

 Kaj bo iz prepovedi klasičnih avtomobilov nastalo v prihodnjih mesecih in letih, je povsem negotovo. V novih okoliščinah je politični pritisk, naj jo EU prekliče, vse močnejši. Iz največje politične skupine, desnosredinske EPP, ki ji pripada tudi predsednica evropske komisije Ursula von der Leyen, sporočajo, da bi se morali zavedati gospodarskega realizma in preprečiti, da bi bila vožnja z avtomobilom le privilegij za premožne

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine