
Neomejen dostop | že od 14,99€
»Zakaj je Slovenija glasovala proti dodatnim carinam na električne avtomobile, proizvedene na Kitajskem?« me je povprašal časnikarski kolega, ki iz Stuttgarta spremlja tegobe nemške avtomobilske industrije. Najbolj preprost in logičen odgovor je bil, da je slovenska vlada, glede na tesno povezanost med državama na področju proizvodnje avtomobilov, pritrdila Nemčiji.
Kaj bo iz prepovedi klasičnih avtomobilov nastalo v prihodnjih mesecih in letih, je povsem negotovo. V novih okoliščinah je politični pritisk, naj jo EU prekliče, vse močnejši. Iz največje politične skupine, desnosredinske EPP, ki ji pripada tudi predsednica evropske komisije Ursula von der Leyen, sporočajo, da bi se morali zavedati gospodarskega realizma in preprečiti, da bi bila vožnja z avtomobilom le privilegij za premožne
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji