Avstralski medijski regulator
Advertising Standards je ocenil, da oglas proizvajalca sanitarnih izdelkov Libra, ki med drugim prikazuje menstrualno kri, ne krši obstoječih standardov. Odločitev je nedvomno pomemben korak na poti detabuizacije menstruacije.
Največ letos, več kot 600 avstralskih gledalcev je minuli mesec zmotil oglas proizvajalca vložkov Libra, ki prikazuje menstrualno kri na ženski nogi in s krvjo popacano spodnje perilo, poročajo britanski mediji. Navkljub mnenju pritožnikov je avstralski regulator prepoznal, da oglas »spodbuja enakost in demistificira menstruacijo« ter je »ustrezna prezentacija realnega dogajanja«.
Oglas Libre zastavlja tudi vprašanje, zakaj je (pri)kazati menstrualno kri dojeto kot nesprejemljivo početje. Prihaja dve leti po pričetku kampanje #krijenormalna (
#BloodNormal) proizvajalca sanitarnih produktov Essity, prav tako ustvarjene z namenom detabuizacije mesečnega perila.
Komentarji