Neomejen dostop | že od 9,99€
Odkar so v ljubljanskem zdravstvenem domu enoto Polje zaradi odsotnosti zdravnikov preusmerili v enoto Fužine, ljudje še težje dobijo oskrbo. Oglasil se je gospod, ki že teden dni čaka na recept in nalog za tehnični pripomoček, pri čemer ni dobil niti odgovora, koliko časa mora počakati. Primarno zdravstvo razpada pred našimi očmi, opozarjajo nemočni pacienti.
Omenjeni gospod je pred tednom dni, skladno z navodili na portalu ZD Ljubljana, na elektronski naslov fužinske enote poslal prošnjo z navedbo, kaj potrebuje. V avtomatskem samodejnem odgovoru, ki ga je prejel od ZD Ljubljana, je izvedel, da bo odgovor prejel najpozneje v petih delovnih dneh. Ker po sedmih dneh ni prejel ničesar, se je vprašal, kolikokrat po pet dni je treba čakati. »Saj v navodilih piše, naj ne pošiljamo istega sporočila večkrat. Na objavljeno telefonsko pa se kljub intenzivnemu klicanju ni oglasil nihče. Ali zvoni v prazno ali pa je zasedeno,« je opisal svojo izkušnjo.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji