Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Slovenija

Za drugi tir je potrebnih 1,194 milijarde evrov

Vlada je soglasno potrdila investicijski program, dela na železniški progi Divača–Koper pa bi se lahko začela že konec februarja. 
Mag. Dušan Zorko, generalni direktor družbe 2TDK, in Alenka Bratušek, ministrica za infrastrukturo, med podrobnejšo predstavitvijo investicijskega programa projekta drugi tir železniške proge Divača-Koper v Mestnem muzeju Ljubljana. FOTO: Uroš Hočevar/Delo
Mag. Dušan Zorko, generalni direktor družbe 2TDK, in Alenka Bratušek, ministrica za infrastrukturo, med podrobnejšo predstavitvijo investicijskega programa projekta drugi tir železniške proge Divača-Koper v Mestnem muzeju Ljubljana. FOTO: Uroš Hočevar/Delo
24. 1. 2019 | 15:04
24. 1. 2019 | 17:13
2:25
Projektno Podjetje 2TDK naj bi že jutri predalo posle podjetju Kolektor CPG in podjetju Asfalt Sarajevo za začetek pripravljalnih del na trasi železniške proge Divača–Koper. To pomeni, da bi se dela lahko začela že konec februarja.

Vlada je namreč soglasno potrdila investicijski program, ki predvideva, da znaša investicija v drugi tir po stalnih cenah in ob upoštevanju, da je bilo do leta 2018 porabljenih že 55 milijonov evrov, 1,047 milijarde evrov. Ob upoštevanju vseh rezerv za nepredvidene izdatke in stroške podjetja 2TDK naj bi končni znesek tega projekta znašal 1,194 milijarde evrov.

Današnji dogovor glede financiranja drugega tira sicer še vedno pušča odprto možnost sodelovanja zalednih držav. To vprašanje bodo rešili v prihodnjih tednih ali mesecih, vsekakor pa pred koncem maja, ko naj bi dokončno sestavili finančno konstrukcijo. Trenutno je pri financiranju drugega tira največji problem v določenih dilemah evropske investicijske banke, saj se je pojavilo vprašanje, ali bo Sloveniji uspelo zagotoviti jamstva iz tako imenovanega Junckerjevega sklada za strateške naložbe (EFSI).

Ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek je dejala, da bi bilo nelogično, če Evropska investicijska banka (EIB) ne bi sodelovala pri financiranju projekta. FOTO: Uroš Hočevar/Delo
Ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek je dejala, da bi bilo nelogično, če Evropska investicijska banka (EIB) ne bi sodelovala pri financiranju projekta. FOTO: Uroš Hočevar/Delo


Ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek je dejala, da bi bilo nelogično, če Evropska investicijska banka (EIB) ne bi sodelovala pri financiranju projekta, glede na to, da bi bil projekt deležen 236 milijonov evrov evropskih nepovratnih sredstev, EIB pa nastopa kot neke vrste hišna banka evropske komisije.

Za investicijo v drugi tir je potrebnih 1,194 milijarde evrov, je povedala ministrica za infrastrukturo Bratuškova. FOTO: Jure Eržen/Delo
Za investicijo v drugi tir je potrebnih 1,194 milijarde evrov, je povedala ministrica za infrastrukturo Bratuškova. FOTO: Jure Eržen/Delo

Sorodni članki

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine