Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Slovenija

Varuhinja edinstvene mineralne vode

Pija Kapitanovič se je pogovarjala z Darjo Teržan o njeni karieri, o trajnosti, pa tudi o tem, ali je za poslovno žensko težko biti mama.
Darja Teržan: »Mlečna industrija je zelo zahtevna. V multinacionalki sem se ukvarjala z deset tisoči evri, tukaj pa mi je en cent krojil življenje, saj je bil na koncu vreden milijon evrov, če so se spremenili pogoji odkupa mleka.« FOTO: Črt Piksi
Darja Teržan: »Mlečna industrija je zelo zahtevna. V multinacionalki sem se ukvarjala z deset tisoči evri, tukaj pa mi je en cent krojil življenje, saj je bil na koncu vreden milijon evrov, če so se spremenili pogoji odkupa mleka.« FOTO: Črt Piksi
18. 9. 2022 | 05:00
18. 9. 2022 | 07:09
16:18

V nadaljevanju preberite:

Darja Teržan, izvršna direktorica poslovnega področja Donat v Atlantic Grupi, je po izobrazbi tehnologinja, strokovnjakinja za marketing v praksi in matematičarka po naravi. Kalila se je v oddelku za marketing v GlaxoSmithKline (GSK), kjer je med drugim na dvanajst trgov v regiji lansirala zobno pasto Sensodyne in številne druge proizvode, s čimer si je v stroki pridobila izjemen sloves, ki odmeva še danes. Iz GSK je odšla v časih finančne krize, ko so, kot pravi, marsikatere multinacionalke v strahu pred izgubo dobičkov brezglavo uničevale tudi marsikatere odlične ekipe. »Ljudje, ki sem jih cenila, so odhajali drugam, zato sem začela razmišljati, ali je tudi zame prišel čas za spremembo, obenem pa sem si želela postati mama. V GSK sem veliko potovala, zato sem pogledovala po bolj lokalnem delovnem mestu.«

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine