Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Slovenija

V Slovenijo prihajajo predstavniki Facebooka, Viberja, Mastercarda …

Letošnja konferenca Sempl z 29 govorci in primeri dobrih praks.  
Letošnja konferenca Sempl bo že 21. po vrsti. FOTO: Promocijsko Gradivo
Letošnja konferenca Sempl bo že 21. po vrsti. FOTO: Promocijsko Gradivo
D. N.
19. 11. 2019 | 09:00
19. 11. 2019 | 10:40
2:16
»SEMPL je konferenca, ki se je morate udeležiti, če želite ostati v stiku z najnovejšimi medijskimi trendi, spoznati prelomne inovacije iz industrije ali pogledati v prihodnost stroke.« S temi besedami organizatorji vabijo na konferenco Sempl, ki bo potekala 28. in 29. novembra v Portorožu. 

V sklopu konference bodo v Slovenijo prišli predstavniki vodilnih globalnih podjetij, kot so Facebook, Viber, Mastercard, Discovery, WARC in Outbrain ter številni mednarodni svetovalci in strokovnjaki. Glavni govorec bo Jonathan MacDonald, britanski svetovalec, ki bo na primerih pokazal, kako bo videti prihodnost in kaj moramo spremeniti že danes, da bomo lahko uspešni tudi jutri. Denimo, da na spletne oglase ne bi več klikali, ampak bi se z njimi pogovarjali.

Ker živimo v času družbenih omrežij, bo ena od najbolj zanimivih tem vplivnostni marketing. O prihodnosti in izzivih  bo predavala vodja digitalnega marketinga v nizozemski agenciji IMA Claudia Cameron. Ustanoviteljica agencije MG Empower, Maira Genovese bo razpravljala o med mladimi izjemno priljubljenem družbenem omrežju tiktok, ki je osvojil tudi slovensko mladino.Trendov v komunikacijah se bosta lotila tudi Momchil Elenkov (Rakuten Viber) in Samuel Scott, kolumnist pri The Drum.

Med klasične strokovne teme se bosta »vmešala« norveški ekstremist Erling Kagge, ki je peš osvojil vse tri vrhove sveta, in zvezdnik med kreativci, Aljoša Bagola. S prvim se bo o tem, kaj v svetu hrupa pomeni tišina, pogovarjala Vesna Milek, Aljoša Bagola pa bo javnosti premierno predstavil svoj prvenec Kako izgoreti in vzeti življenje v svoje roke.


 

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine