»SEMPL je konferenca, ki se je morate udeležiti, če želite ostati v stiku z najnovejšimi medijskimi trendi, spoznati prelomne inovacije iz industrije ali pogledati v prihodnost stroke.« S temi besedami organizatorji
vabijo na konferenco Sempl, ki bo potekala 28. in 29. novembra v Portorožu.
V sklopu konference bodo v Slovenijo prišli predstavniki vodilnih globalnih podjetij, kot so Facebook, Viber, Mastercard, Discovery, WARC in Outbrain ter številni mednarodni svetovalci in strokovnjaki. Glavni govorec bo
Jonathan MacDonald, britanski svetovalec, ki bo na primerih pokazal, kako bo videti prihodnost in kaj moramo spremeniti že danes, da bomo lahko uspešni tudi jutri. Denimo, da na spletne oglase ne bi več klikali, ampak bi se z njimi pogovarjali.
Ker živimo v času družbenih omrežij, bo ena od najbolj zanimivih tem vplivnostni marketing. O prihodnosti in izzivih bo predavala vodja digitalnega marketinga v nizozemski agenciji IMA
Claudia Cameron. Ustanoviteljica agencije MG Empower,
Maira Genovese bo razpravljala o med mladimi izjemno priljubljenem družbenem omrežju tiktok, ki je osvojil tudi slovensko mladino.Trendov v komunikacijah se bosta lotila tudi
Momchil Elenkov (Rakuten Viber) in
Samuel Scott, kolumnist pri The Drum.
Med klasične strokovne teme se bosta »vmešala« norveški ekstremist
Erling Kagge, ki je peš osvojil vse tri vrhove sveta, in zvezdnik med kreativci,
Aljoša Bagola. S prvim se bo o tem, kaj v svetu hrupa pomeni tišina, pogovarjala
Vesna Milek, Aljoša Bagola pa bo javnosti premierno predstavil svoj prvenec
Kako izgoreti in vzeti življenje v svoje roke.
Dogodek, ki ga bo tudi letos povezoval britanski igralec Julian Rhind-Tutt, bo prvič dostopen tudi gluhim in osebam z okvaro sluha, saj bo program osrednjega odra v celoti tolmačen v slovenski znakovni jezik.
Komentarji