Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Slovenija

Sporne ideje Golobovega kroga o vplivu na medije

Bo po novem nujna pridobitev soglasja vlade za večje oglaševalske akcije? Kakšen vpliv ima to na neodvisnost medijev in kaj še je spornega?
Vplivna generalna sekretarka Gibanja Svoboda Vesna Vuković zanika, da je idejna mati spornega člena zakona o medijih. FOTO: Blaž Samec
Vplivna generalna sekretarka Gibanja Svoboda Vesna Vuković zanika, da je idejna mati spornega člena zakona o medijih. FOTO: Blaž Samec
15. 1. 2024 | 05:00
8:19

V nadaljevanju preberite:

»Gotovo imate napačno informacijo, nismo v Severni Koreji.« S temi besedami nas je odpravil predsednik uprave večje gospodarske družbe, v kateri ima manjši lastniški delež tudi Republika Slovenija, ko smo ga vprašali, kako ocenjuje predlog zakona o medijih. Ta bi namreč na novo uredil tudi področje oglaševanja in predvideva soglasje vlade za oglaševalske kampanje.

Predlog se nanaša na vse družbe, kjer ima država vsaj minimalni delež, torej zgolj eno delnico, lahko tudi lastniški delež pod enim odstotkom. Tako so preostali lastniki neenako obravnavani napram državi, koalicija pa bi tako uzakonila pravzaprav neposredni nadzor nad mediji, saj bi imela vlada prek omenjenega soglasja možnost neposrednega vpliva na delitev oglaševalskega denarja in s tem na financiranje medijev. Torej tudi vpliv na neodvisnost medijev.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine