Neomejen dostop | že od 9,99€
»Gotovo imate napačno informacijo, nismo v Severni Koreji.« S temi besedami nas je odpravil predsednik uprave večje gospodarske družbe, v kateri ima manjši lastniški delež tudi Republika Slovenija, ko smo ga vprašali, kako ocenjuje predlog zakona o medijih. Ta bi namreč na novo uredil tudi področje oglaševanja in predvideva soglasje vlade za oglaševalske kampanje.
Predlog se nanaša na vse družbe, kjer ima država vsaj minimalni delež, torej zgolj eno delnico, lahko tudi lastniški delež pod enim odstotkom. Tako so preostali lastniki neenako obravnavani napram državi, koalicija pa bi tako uzakonila pravzaprav neposredni nadzor nad mediji, saj bi imela vlada prek omenjenega soglasja možnost neposrednega vpliva na delitev oglaševalskega denarja in s tem na financiranje medijev. Torej tudi vpliv na neodvisnost medijev.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji