Neomejen dostop | že od 9,99€
V nadaljevanju preberite:
Po tem, ko je Rudi Bregar zaščitil sklepno prireditev po Levstikovem pohodu na Čatežu, imenovano Razhodnja, kot blagovno znamko, so se zganili tudi na Čatežu, kjer Bregarjevi nameri ostro nasprotujejo. Turistično društvo Čatež, ki ga zastopa ljubljansko podjetje Item, je namreč na urad za intelektualno lastnino posredovalo pisno zahtevo za ugotovitev ničnosti znamke. Urad zdaj vodi postopek ugotovitve ničnosti v skladu z zakonom o industrijski lastnini, zato so imetnika blagovne znamke pozvali, naj se v treh mesecih od vročitve poziva izreče o razlogih za razveljavitev ali ugotovitev ničnosti ter predloži dokaze. Urad je torej v skladu z zakonom poslal imetniku znamke Razhodnja Rudiju Bregarju poziv, da se izreče o razlogih za ugotovitev ničnosti, ki jih je podalo Turistično društvo Čatež.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji