Neomejen dostop | že od 9,99€
Slovensko podjetje Better, ki je med vodilnimi globalnimi ponudniki informacijskih rešitev v zdravstvu, je v Londonu organiziralo strokovno srečanje, na katerem so se udeleženci seznanili s pomenom digitalizacije v zdravstvu in trendi na tem področju ter si izmenjali izkušnje z uvajanjem rešitev v prakso.
Ti se morajo ves čas, od zibelke do groba, zbirati okrog pacienta in morajo biti zdravstvenemu osebju na razpolago vedno, ko ga potrebuje, da lahko sprejema najboljše odločitve za pacienta. Pristop do informacij o pacientovi zgodovini je kombinacija že vzpostavljene (ali nove) elektronske kartoteke in digitalne platforme, je koncept postmoderne elektronske kartoteke predstavil direktor podjetja Better Tomaž Gornik.
Ta vizija, ki so jo po njegovih besedah sprejele že številne stranke, omogoča izboljševanje kakovosti zdravstvenih storitev, ker poenostavlja delo zdravstvenih timov in pospešuje digitalno preobrazbo. Med njimi so tudi nekatere svetovno znane zdravstvene ustanove, rešitve podjetja Better uvajajo v številnih regijah, mestih in državah, na primer v Kataloniji, Grčiji, regiji Stockholm in v petih od osmih regij Walesa.
»Vzpostavili smo koncept, ki ga imenujemo postmoderni EHR (elektronske kartoteke), in res smo zadovoljni, da ga sprejemajo tudi vodilne in svetovno znane institucije v Evropi, kot so največja evropska bolnišnica za zdravljenje raka, to je The Christie v Veliki Britaniji, Univerzitetna bolnišnica v Baslu, Univerzitetna bolnišnica Karolinska v Stockholmu in druge,« je naštel Tomaž Gornik.
Dogodek je bil namenjen tudi predstavitvi izkušenj uporabnikov digitalne platforme Better, ki temelji na standardu odprtih podatkov, ter drugih informacijskih rešitev, na primer za digitalizacijo kartotek in predpisovanje zdravil. Glavni medicinski informatik Univerzitetne bolnišnice Karolinska Patrik Georgii-Hemming je predstavil konkretne izkušnje švedske bolnišnice in zakaj so se odločili za koncept odprtih podatkov, vodja oddelka za raziskave in analitične storitve iz Univerzitetne bolnišnice Basel pa je povedal, kako s platformo Better gradijo bolnišnico, ki temelji na odprtih podatkih.
Predstavnika bolnišnice The Christie sta predstavila strategijo posodabljanja elektronskega zdravstvenega zapisa s podatkovno vodenimi rešitvami podjetja Better, predstavnik največje javne zdravstvene organizacije v Walesu Betsi Cadwaladr University Health Board pa je razložil, zakaj so kot prvi korak na poti k razvoju strategije elektronskega zdravstvenega zapisa pacienta izbrali sistem elektronskega predpisovanja zdravil Better Meds. Anže Droljc iz podjetja Better je orisal, kako nacionalna platforma v Sloveniji podpira možnosti nadaljnje digitalizacije zdravstva pri nas.
Eden od poudarkov dogodka je bila tudi razprava o načrtu preskrbe Universal Care Plan, ki ga je na svoji platformi zasnovalo podjetje Better in ki ga bolnišnice v Londonu zagotavljajo svojim prebivalcem. Gre za deljenje pacientovih podatkov v realnem času, vključno s predlaganimi načini zdravljenja in pacientovimi željami glede zdravljenja, obveščanja svojcev in tako dalje. Podatki v digitalni obliki bolnika spremljajo povsod, s tem pa odpade odgovarjanje na vedno enaka vprašanja pri vsakem specialistu, po drugi strani pa se delo zdravstvenega osebja ne podvaja.
Dogodka se je udeležila slovenska veleposlanica v Londonu Sanja Štiglic, ki je izpostavila, da digitalizacija v zdravstvu že spreminja izkušnjo pacientov, podjetja, kot je Better, pa omogočajo to digitalno preobrazbo: »Z delom in inovativnostjo so pridobili globalno prepoznavnost in preoblikujejo zdravstvo po vsem svetu. Podjetje ni izjemno samo zaradi njihove tehnologije, ampak zaradi vizije. Razumejo, da je digitalno zdravstvo več kot samo sistem in informacijska podpora, pomeni izboljševanje življenj. Nenehno so zazrti v prihodnost, iščejo nove možnosti zdravstvene oskrbe in premikajo meje mogočega.«
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji