Kot je na današnji novinarski konferenci napovedal vladni govorec
Jelko Kacin, je testiranje mobilne aplikacije #OstaniZdrav za operacijski sistema iOS zaključeno, aplikacijo pa uporabniki že lahko najdejo v spletni trgovini App Store. Aplikacijo si tako od danes naprej lahko naložijo tudi vsi uporabniki telefonov Apple, aplikacija je zdaj na voljo za uporabnike obeh operacijskih sistemov: android in iOS.
Aplikacija bo epidemiologom močno olajšala iskanje in obveščanje tistih posameznikov, ki so bili v zadnjih 14
dneh v stiku z okuženo osebo, a jih vseh med epidemiološkim preverjanjem ni bilo mogoče odkriti in prepoznati, so v sporočilu za javnost zapisali z ministrstva za javno upravo.
Aplikacijo za obveščanje o stikih z okuženimi s koronavirusom si je po navedbah ministra za javno upravo
Boštjana Koritnika do zdaj naložilo 50.000 ljudi. Minister Koritnik je danes obiskal stojnico na Prešernovem trgu v Ljubljani, kjer je potekala predstavitev delovanja mobilne aplikacije #OstaniZdrav. S tovrstnimi akcijami želijo po ministrovih besedah aplikacijo približati potencialnim uporabnikom. »Imamo še nekaj manevrskega prostora. Današnja aktivnost je eden od korakov, da povišamo število uporabnikov,« je dejal.
Dodal je, da mora marketinška kampanja zajeti čim širši krog naslovnikov. Podobna stojnica je tudi v Mariboru, ob tem pa je po Koritnikovih besedah ustno izročilo tisto, ki je ključno. »Ko bodo sosedje povedali sosedom, družinski člani drug drugemu. Tudi v šolah verjamem, da se bo širil glas, da je aplikacija zelo preprosta za uporabo, da ni invazivna, je pa zelo koristna,« je ocenil.
Meni, da se bo število uporabnikov povečalo tudi z možnostjo uporabe aplikacije v operacijskem sistemu iOS. Testiranje v Sloveniji je zaključeno, v testnem okolju je na voljo že od petka.
Voranc Vogel/Delo
Uporabnikom naprav s sistemom android je aplikacija na voljo od 17. avgusta, v prvem tednu pa si jo je naložilo 37.400 uporabnikov. Pod okriljem ministrstva za javno upravo deluje tudi enotni klicni center za dodatno tehnično pomoč v zvezi z aplikacijo.
Uporabniki o težavah pri uporabi aplikacije ne poročajo. »Zasledili smo nekaj težav z namestitvijo, ampak tega ne jemljem kot slabo. To samo pomeni, da so ljudje zainteresirani, da so prepoznali koristnost te aplikacije in da se celo toliko potrudijo, da težave sporočijo. Za nas je to koristno,« je poudaril.
Komentarji