Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Slovenija

Nekaj študentskih klubov napovedalo bojkot letošnje Škisove tržnice

Nekateri klubi so bili nezadovoljni zaradi informacij o lanskoletni tržnici.
FOTO: Roman Šipić
FOTO: Roman Šipić
STA
30. 4. 2019 | 14:40
30. 4. 2019 | 14:41
4:21
Lanskoletno izginotje več kot 70.000 evrov po Škisovi tržnici je očitno načelo zaupanje nekaterih študentskih klubov v vodstvo Zveze študentskih klubov Slovenije (Škis). Po poročanju Radia Študent se je 10 klubov zaradi slabega informiranja o dogodku odločilo za bojkot letošnje tržnice. V zvezi so pojasnili, da so sledili priporočilom policije.

Bojkot Škisove tržnice 2019 je napovedalo 10 študentskih klubov iz vzhodne Slovenije, in sicer Klub koroških študentov, Klub mariborskih študentov, Klub ormoških študentov, Klub prekmurskih študentov, Klub ptujskih študentov, Klub študentov Lendava, Klub študentov Ruš, Selnice in Lovrenca, Klub študentov Slovenska Bistrica, Prleški študentski klub, Študentski klub Slovenskih goric in Študentsko-mladinski klub Klinka, poroča Radio Študent.

Po poročanju radia so študentski klubi preko objav v medijih in izjav delavcev na lanskoletni Škisovi tržnici v zadnjih tednih prejeli povsem nasprotne informacije v zvezi s celotnim dogodkom, kot so jim jih predstavili v okviru organov zveze.

»Zveza, ki bi morala povezovati vse študentske klube v Sloveniji in ki med svojimi vrednotami izpostavlja integriteto, dobro komunikacijo, transparentnost in zaupanje, je vsaj 10 svojih članic močno razočarala,« odziv klubov navaja Radio Študent.

Na očitke o razkrivanju informacij v zvezi z izginotjem 70.667,70 evrov je predsednica Zveze Škis Nina Plank za STA dejala, da so takoj po prejetju informacije od policije, da so zadevo predali tožilstvu, obvestili interne javnosti in opravili regijske seje. »Pred tem pa klubov niso obvestili zgolj zaradi priporočila policije in učinkovitosti preiskave. Sama preiskava je trenutno še v teku, tudi s tožilstva so nam sporočili, da zadeva še ni končana,« je proces razkrivanja informacij razložila predsednica Zveze Škis.

Kot je povedala Plankova, so za konstruktivne kritike in predloge v zvezi vedno odprti za klube in so bili že pred objavo prispevka na Radiu Študent z njimi na vezi. Takoj po Škisovi tržnici imajo med drugim namen celovito prenoviti strategijo komuniciranja s študentskimi klubi. K prenovi bodo povabili predstavnike vseh slovenskih klubov. Skupaj z njimi in strokovnjaki na tem področju nameravajo pripraviti »dokument s kakovostno podlago in ciljem, da se nivo komuniciranja še izboljša«.

»Delamo na tem, da se njihove predloge sprejme, ker to jemljemo resno in želimo skupaj s klubi ustvariti nek naslednji korak oziroma nek razvoj Zveze Škis,« je povedala.

Razočarani klubi so med drugim zahtevali, da naj se zveza »skozi svoje delovanje vrne k svojim vrednotam, s katerimi bi resnično morala skrbeti za vse svoje članice in dobrobit študentov in dijakov v Sloveniji«. Plankova je za STA zagotovila, da zveza Škis vse svoje projekte in aktivnosti izvaja za dobrobit slovenskih dijakov in študentov, in dodala, da preko Študentske organizacije Slovenije aktivno sodelujejo pri spremembah nacionalne zakonodaje, ki ureja socialni položaj in dostop do znanja za študente in dijake.

»Odkar sem predsednica Zveze ŠKIS lahko zagotovim, da je bilo moje delovanje transparentno in usmerjeno še k boljšim odnosom s klubi. Zato smo v ta namen tudi pogosteje sklicevali regijske seje, takoj po Škisovi tržnici pa imamo namen prenoviti dokument Strategije komuniciranja s študentskimi klubi,« je izpostavila Plankova.

Po njenih besedah, z izjemo teh 10 klubov, iz podobnih razlogov noben drug klub ni odpovedal svoje navzočnosti na Škisovi tržnici 2019. Klubi imajo na tržnici priložnost predstaviti svoje aktivnosti v klubu, v njihovi domeni pa je, če to izkoristijo in so na prireditvi aktivno prisotni, ali pa so tam samo kot obiskovalci. »Seveda je cilj Zveze Škis, da bi na Škisovi tržnici sodelovali vsi študentski klubi Slovenije,« je še dejala Plankova.

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine