Prevalje – Podjetje Lineal s partnerji, načrtovalec
trase tretje razvojne osi na njenem skrajnem severnem delu; to je med Slovenj Gradcem in mejo z Avstrijo, bo danes na Prevaljah na mizo med drugim položil najbolj optimalen predlog trase na tem odseku.
Razgrnil jo bo na seji odbora za izgradnjo tretje razvojne osi, ki se je bo udeležil tudi odhajajoči infrastrukturni minister Peter Gašperšič. Javnost zaradi goste poslejenosti in konfiguracije terena najbolj nestrpno pričakuje predlog poteka ceste med Ravnami na Koroškem in Prevaljami. »Želimo si, da so za Prevalje prevideli severno varianto s predori. To je za nas edina sprejemljiva rešitev, saj bi vse druge preveč prizadele občane,« pravi
Matic Tasič, prevaljski župan in predsednik odbora za izgradnjo tretje razvojne osi.
Med Slovenj Gradcem in Otiškem Vrhu je najbolj verjetna trasa na pobočju za industrijskimi in obrtnimi conami, kjer je pričakovati, da so načrtovalci skoraj v celoti upoštevali rešitve iz pet let starega državnega prostorskega načrta. Na stičišču treh dolin pri Kovtrovem mostu pred Dravogradom bo večje in zahtevno križišče, odkoder se bo tretja razvojna os ob reki Meži nadaljevala proti Ravnam na Koroškem. Čeprav v Mladinski iniciativi za tretjo razvojno os pričakujejo, da bo cesta od Slovenj Gradca do meje z Avstrijo štiripasovnica, se lahko zgodi, da bo od Otiškega Vrha do meje z Avstrijo speljana kot dvopasovnica.
Na Koroškem pričakujejo, da bo nova ministrica za infrastrukturo nadaljevala s projektom tretje razvojne osi in upoštevala terminske roke, po katerih naj bi Dars z gradnjo prometnice začel jeseni 2019.
Komentarji