Na 27 kilometrov dolgem gradbišču je živahno, saj tam dela več sto slovenskih delavcev, kmalu pridejo še Turki.
Galerija
Geodeta Gregor Repar in Nina Stajnko iz podjetja Garnol s tahometrom merita in računata koordinate za nastajajoči zadnji opornik mostu čez Glinščico. Vsak meter mostu tehta 65 ton, zato je natančnost nujna. FOTO: Jure Eržen/Delo
V nadaljevanju preberite:
Največja državna naložba ta hip, ocenjena na nekaj manj kot milijardo evrov, postaja resničnost. Doslej je nastalo za dva tedna zamud, a jih bodo gradbinci lahko nadomestili, ker uvajajo hitrejše metode vrtanja predorov. Če prihodnji teden ne bo prevroče, bodo betonirali večji del mostu čez Glinščico, danes naj bi bile znane ponudbe za odločitev o deponijah, objavili so naročilo za prestavitev tira od Divače do prvega predora, turški partnerji so začeli urejati kampus v Orehku. Doslej so za drugi tir namenili 119 milijonov evrov.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji