Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Slovenija

Komunikacijska vertikala SDS z lažnimi profili

Na področju načrtnega ustvarjanja lažnega javnega mnenja za politične potrebe na twitterju prednjači stranka SDS.
84.200 sledilcev na twitterju ima Janez Janša. FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
84.200 sledilcev na twitterju ima Janez Janša. FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
7. 5. 2021 | 06:00
7. 5. 2021 | 08:17
5:48

V nadaljevanju preberite:


Z zatonom vloge in pomena klasičnih medijev socialno omrežje twitter vse bolj prevzema vlogo in funkcijo javne sfere, kjer se odvijajo politične razprave, boji in propaganda. V Sloveniji je uporabe twitterja v politične namene, kjer zaradi narave slabo reguliranega socialnega omrežja prevladuje negativizem, daleč najbolj vešča in s tem najbolj uspešna stranka SDS.
 

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine