Neomejen dostop | že od 9,99€
Natakarji v Kavarni Park na Bledu imajo od septembra dva nova pomočnika – Pavlo in Toneta. To sta digitalna strežna vozička, ki gostom dostavita, kavo, čaj ali slastno blejsko rezino, z njimi tudi glasovno komunicirata, jim zapojeta za rojstni dan ali zapredeta, če ju obiskovalec poboža. Za zdaj »govorita« angleško, a naj bi se kmalu »naučila« tudi slovenščine. V restavracijah Save Turizma na Bledu bodo prihodnji teden dobili še 12 takšnih pomočnikov za pospravljanje miz, načrtujejo pa jih tudi v restavracijah skupine na Obali in v termah.
Digitalizacija namreč nezadržno prodira tudi v turistično panogo, in naj bi bila, kot je slišati v zadnjem obdobju, eden od ključnih izzivov slovenskega in svetovnega turizma na poti do okrevanja in transformacije po pandemiji covida-19, ki je to dejavnost močno prizadela. Kaj torej digitalizacija prinaša potrošnikom in kaj ponudnikom turističnih storitev?
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji