Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Slovenija

Gradbinci na dolenjski in gorenjski avtocesti do snega

Preplastitve in obnove med Višnjo Goro in Grosupljem, med Kranjem in Brezjami, pri Jesenicah ter med Vogrskim in Šempetrom
dela na AC
dela na AC
29. 8. 2019 | 06:00
29. 8. 2019 | 17:24
5:27
Ob koncu šolskih počitnic se na slovenske avtoceste vračajo gradbinci. Poleg krajših zapor bodo do začetka zimske sezone delali na dveh odsekih gorenjske avtoceste, na vipavski hitri cesti in na dolenjski avtocesti, kjer bodo preplastili stari višnjegorski klanec proti Novemu mestu na trasi, kjer je pred gradnjo ločenega smernega vozišča proti Ljubljani tekla stara magistralka, cesta bratstva in enotnosti.

Na odseku dolenjske avtoceste med Grosupljem in Višnjo Goro so se na 6,2-kilometrskem smernem vozišču proti Novemu mestu obnovitvena dela že začela. Med obnovo bosta oba izvoza in uvoza normalno prevozna. Do predvidoma sredine novembra bo promet med tednom večinoma urejen po dveh zoženih voznih pasovih v vsako smer vožnje. Proti Novemu mestu bo en pas potekal ob gradbišču, po smernem vozišču proti Novemu mestu. Zanesljivo bo ta zoženi vozni pas v območju gradbišča (smer Ljubljana–Novo mesto) odprt samo ob delavnikih v popoldanski prometni konici med 13. in 19. uro, če pa bodo gradbena dela dopuščala, bo odprt tudi zunaj tega časa. Ob koncih tedna, od petka od 19. ure do ponedeljka do 13. ure bo ta vozni pas zaprt, prav tako predvidoma tudi v delovnih dneh med 19. uro zvečer in 13. uro naslednjega dne, torej zunaj prometne konice v smeri Novega mesta. Proti Ljubljani bosta ves čas dva začasna prometna pasova. Zastoji na višnjegorskem klancu so bili že minule dni, ko so zapore šele postavljali, tako da se jim v prihodnjih tednih zanesljivo ne bo mogoče izogniti.


Pazljivost pri razmeščanju


Na gorenjski avtocesti med priključkoma Kranj vzhod in Brezje potekajo pripravljalna dela za preplastitev devet kilometrov skoraj dve desetletji starega smernega vozišča avtoceste proti Karavankam, poleg tega pa še izvoza in uvoza na priključkih Kranj zahod in Naklo ter štirje kraki razcepa Podtabor, kjer se odcepi cesta proti Ljubelju. Med obnovitvenimi deli, predvidoma najpozneje od ponedeljka, 2. septembra, bo promet urejen po dveh zoženih pasovih v vsako smer vožnje po sistemu 2 + 1 + 1.
V smeri proti Jesenicam bo levi pas urejen po drugi polovici avtoceste in bo od drugih dveh v smeri proti Ljubljani ločen z nizko betonsko varnostno ograjo, en pas pa bo urejen ob gradbišču, torej po smernem vozišču proti Jesenicam.

Med vožnjo proti Jesenicam bo izvoz z avtoceste na priključkih Kranj zahod, Naklo in Podtabor mogoč samo z desnega pasu, saj bo levi na drugi strani vmesnega pasu, na smernem pasu za vožnjo proti Ljubljani. Na Darsu opozarjajo, da se voznik, ki bo zapeljal mimo priključka Kranj zahod po levem pasu, z avtoceste ne bo mogel izključiti vse do priključka Brezje. Sicer pa zastojev ne pričakujejo.

Hkrati s pripravljalnimi deli na gorenjski avtocesti so začeli sanirati tudi več kot dve desetletji stare diletacije na viaduktih Podmežakla 1 in 2. Med prenovo bo promet urejen po drugi polovici avtoceste dvosmerno, po enem pasu v vsako smer vožnje.


Občasna nočna zapora Karavank


Do ponedeljka, 2. septembra, so v večernem in nočnem času (med 18. in 6. uro) zaradi gradbenih del na avstrijski strani predvidene tudi 15- do 20-minutne popolne zapore predora Karavanke, pred katerim ob koncu turistične sezone že brez tega nastajajo večkilometrske kolone.

Predvidoma do 17. septembra bo na gorenjski avtocesti med priključkoma Šmartno in Vodice v smeri proti Kranju promet na razdalji okoli 600 metrov urejen po dveh zoženih pasovih zaradi zgraditve protihrupne ograje pri naselju Repnje.

Na začetku septembra se bo začela tudi obnova 3,8 kilometra vozišča obeh polovic vipavske hitre ceste na odseku med Vogrskim in Šempetrom pri Gorici. Hkrati bodo v okviru iste delovne zapore odstranili čelno cestninsko postajo Bazara in obnovili vozišče na območju postaje. Promet bo med obnovitvenimi deli urejen po eni polovici hitre ceste dvosmerno, po enem prometnem pasu v vsako smer vožnje.


Izvajalci in cene


Pogodbeni izvajalci del na višnjegorskem klancu so v skupnem nastopu CGP, Mapri proasfalta in PZG, rok izvedbe je 81 dni od uvedbe izvajalca v delo, pogodbena vrednost brez DDV znaša 4,39 milijona evrov. Pogodbeni izvajalec del med Kranjem in Brezjami je Gorenjska gradbena družba, rok za izvedbo del je 70 dni od uvedbe izvajalca v delo, pogodbena vrednost del pa brez DDV znaša 5,75 milijona evrov. Tudi na viaduktih Podmežakla 1 in 2 je pogodbeni izvajalec del Gorenjska gradbena družba, rok izvedbe del je 67 dni od uvedbe izvajalca v delo, brez DDV je pogodbena vrednost del 1,09 milijona evrov. Pogodbeni izvajalec del za obnovo vozišča med Vogrskim in Šempetrom je Kolektor CPG, rok izvedbe del je 83 dni od uvedbe izvajalca v delo, pogodbena vrednost del znaša brez DDV 8,20 milijona evrov.

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine