SD s ponudbo povezovanja zamuja, vprašanje je ali se zaveda, kaj dejansko zahteva načrtovano odpiranje stranke novim obrazom.
Galerija
Če misli Tanja Fajon resno z vabilom novim ljudem in strank v svoj krog, jim bo morala dati resen prostor in možnost dejanskega vpliva na SD. FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
V nadaljevanju članka preberite:
Širše vodstvo SD odločno podpira predsednico Tanjo Fajon v pripravah na naslednje volitve z ambicijo, da zmagajo. Trenutno si na lestvicah javnomnenjskih anket sicer izmenjujejo najvišja mesta z Levico in LMŠ, so pa še daleč od tega, da bi v anketah premagali nesporno favoritko anket SDS. Je torej ambicija zmage na državnozborskih volitvah – rednih ali predčasnih, slednjih si jih želijo v SD – sploh realna?
Politični analitik Marko Balažic ocenjuje, da se zdi trditev o zmagi SD na volitvah v tem trenutku pretirana, saj stranka ne zmore prevzeti niti primata v lastnem svetovnonazorskem bazenu. »Zato se tudi pričakovanja, da bodo deležniki drli k njim ter se želeli povezovati pod njihovo blagovno znamko, morda nerealna. Sploh zato, ker se je Tanja Fajon že kmalu po izvolitvi za predsednico SD, uklonila Jožetu P. Damijanu ter s tem zapravila trenutek, ko bi ta primat lahko zavzela,« je prepričan.
Širše vodstvo SD je potrdilo novo strategijo, v kateri sta dva glavna poudarka – odpiranje novim obrazom in povezovanje pod blagovno znamko SD.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji