Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Slovenija

Dvomi glede strategije in zmage SD na volitvah

SD s ponudbo povezovanja zamuja, vprašanje je ali se zaveda, kaj dejansko zahteva načrtovano odpiranje stranke novim obrazom.
Če misli Tanja Fajon resno z vabilom novim ljudem in strank v svoj krog, jim bo morala dati resen prostor in možnost dejanskega vpliva na SD. FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
Če misli Tanja Fajon resno z vabilom novim ljudem in strank v svoj krog, jim bo morala dati resen prostor in možnost dejanskega vpliva na SD. FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
14. 3. 2021 | 11:28
14. 3. 2021 | 11:44
5:14
V nadaljevanju članka preberite:

Širše vodstvo SD odločno podpira predsednico Tanjo Fajon v pripravah na naslednje volitve z ambicijo, da zmagajo. Trenutno si na lestvicah javnomnenjskih anket sicer izmenjujejo najvišja mesta z Levico in LMŠ, so pa še daleč od tega, da bi v anketah premagali nesporno favoritko anket SDS. Je torej ambicija zmage na državnozborskih volitvah – rednih ali predčasnih, slednjih si jih želijo v SD – sploh realna?

Politični analitik Marko Balažic ocenjuje, da se zdi trditev o zmagi SD na volitvah v tem trenutku pretirana, saj stranka ne zmore prevzeti niti primata v lastnem svetovnonazorskem bazenu. »Zato se tudi pričakovanja, da bodo deležniki drli k njim ter se želeli povezovati pod njihovo blagovno znamko, morda nerealna. Sploh zato, ker se je Tanja Fajon že kmalu po izvolitvi za predsednico SD, uklonila Jožetu P. Damijanu ter s tem zapravila trenutek, ko bi ta primat lahko zavzela,« je prepričan.

Širše vodstvo SD je potrdilo novo strategijo, v kateri sta dva glavna poudarka – odpiranje novim obrazom in povezovanje pod blagovno znamko SD.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine