Neomejen dostop | že od 9,99€
Na sceno je stopil v krepkem slogu. Za svojo prvo glavno vlogo v celovečernem filmu (Dovlatov, 2018) se je moral srbski igralec Milan Marić v treh mesecih zrediti za dvajset kilogramov in se naučiti tujega jezika. Biografska drama o ruskem disidentu in pisatelju Sergeju Dovlatovu je bila med drugim nominirana za berlinskega zlatega leva, Marić pa je postal zanimivejši tudi za domače režiserje.
Očitno mu vloge zgodovinskih osebnosti ležijo. A če je bil Dovlatov za kritike, je bil Toma za množice (pa ne le zanje). Dragan Bjelogrlić ga je preoblekel v Tomo Zdravkovića in gledalcem, utrujenim od epidemije in vseh ukrepov, ki so jo spremljali, podaril legendo o narodnem heroju. Rezultat? Portret legendarnega in za zunanjega opazovalca skorajda pretirano stereotipno boemskega in trpečega pesnika ljudskih src si je v dveh mesecih in pol ogledalo več kot milijon ljudi. A Toma se ni ustavil pri rekordu srbske kinematografije, temveč je prej nikoli videne številke dosegal tudi na hrvaških in bosanskih televizijah.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji