Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Nedelo

Trenutni sistem je kot stroj za mletje mesa

Milan Marić ni le eden najvidnejših srbskih igralcev ta hip, ampak tudi eden najglasnejših. Eden tistih, ki jim ni odveč opozarjati na družbene krivice.
Zadnje čase ga še posebej zanima porast ekstremne desnice, na kar gleda zelo kritično. FOTO: Luka Hvalc/Val 202
Zadnje čase ga še posebej zanima porast ekstremne desnice, na kar gleda zelo kritično. FOTO: Luka Hvalc/Val 202
6. 11. 2022 | 12:00
17:35

V nadaljevanju preberite:

Na sceno je stopil v krepkem slogu. Za svojo prvo glavno vlogo v celovečernem filmu (Dovlatov, 2018) se je moral srbski igralec Milan Marić v treh mesecih zrediti za dvajset kilogramov in se naučiti tujega jezika. Biografska drama o ruskem disidentu in pisatelju Sergeju Dovlatovu je bila med drugim nominirana za berlinskega zlatega leva, Marić pa je postal zanimivejši tudi za domače režiserje.

Očitno mu vloge zgodovinskih osebnosti ležijo. A če je bil Dovlatov za kritike, je bil Toma za množice (pa ne le zanje). Dragan Bjelogrlić ga je preoblekel v Tomo Zdravkovića in gledalcem, utrujenim od epidemije in vseh ukrepov, ki so jo spremljali, podaril legendo o narodnem heroju. Rezultat? Portret legendarnega in za zunanjega opazovalca skorajda pretirano stereotipno boemskega in trpečega pesnika ljudskih src si je v dveh mesecih in pol ogledalo več kot milijon ljudi. A Toma se ni ustavil pri rekordu srbske kinematografije, temveč je prej nikoli videne številke dosegal tudi na hrvaških in bosanskih televizijah.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine