Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Nedelo

Le deset slovenskih influencerjev se s svojim početjem preživlja

Izkušeni strokovnjaki s področja marketinga in antropologije razkrivajo svetle in temne plati spletnih vplivnežev v naši državi in kako uspešni so v resnici.
Spletni vplivneži so sami svoji producenti, režiserji in distributerji vsebin, pri katerih naj bi bilo jasno razvidno, kdaj gre za oglaševanje, a v praksi pogosto ni tako. FOTO: Shutterstock
Spletni vplivneži so sami svoji producenti, režiserji in distributerji vsebin, pri katerih naj bi bilo jasno razvidno, kdaj gre za oglaševanje, a v praksi pogosto ni tako. FOTO: Shutterstock
29. 1. 2023 | 09:00
19:34

V nadaljevanju preberite:

Javno razkrivaš svojo intimo, hkrati omenjaš določene blagovne znamke, sčasoma pa si lahko napol zastonj zgradiš hišo z bazenom. Tako nekako si klišejsko predstavljamo tipično influencerko ali influencerja oziroma spletne vplivneže. O tem, koliko zares zaslužijo, kdo jim sledi in v čem se razlikujejo od klasičnih zvezdnikov, ki so prav tako zelo dejavni na družbenih omrežjih, smo se pogovarjali z antropologom prof. dr. Danom Podjedom in marketinškimi strokovnjaki Janezom Rakuščkom, Rokom Makovcem in Aljošo Bagolo, zanimive aktualne podatke pa je podal tudi inštitut za raziskovanje trga in medijev Mediana.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine