Neomejen dostop | že od 9,99€
V nadaljevanju preberite:
Javno razkrivaš svojo intimo, hkrati omenjaš določene blagovne znamke, sčasoma pa si lahko napol zastonj zgradiš hišo z bazenom. Tako nekako si klišejsko predstavljamo tipično influencerko ali influencerja oziroma spletne vplivneže. O tem, koliko zares zaslužijo, kdo jim sledi in v čem se razlikujejo od klasičnih zvezdnikov, ki so prav tako zelo dejavni na družbenih omrežjih, smo se pogovarjali z antropologom prof. dr. Danom Podjedom in marketinškimi strokovnjaki Janezom Rakuščkom, Rokom Makovcem in Aljošo Bagolo, zanimive aktualne podatke pa je podal tudi inštitut za raziskovanje trga in medijev Mediana.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji