![Brina pravi, da je tista, ki ji vedno stoji ob strani, mama – prav ona ji je dala idejo za ime blagovne znamke Brencha. FOTO: Jože Suhadolnik](https://www.delo.si/media/images/20230113/1362230.width-660.jpg?rev=1)
Galerija
Neomejen dostop | že od 9,99€
V nadaljevanju preberite:
Papucci za po kući, takšno igrivo italijansko-slovensko-srbsko skovanko je za opis svojih unikatnih copatov izbrala Brina Vidic. Modna oblikovalka si je kot najstnica najprej želela postati pevka, po sodelovanju v oddaji Misija Evrovizija in študiju unikatnega oblikovanja stekla pa se je preusmerila v izdelavo oblačil in modnih dodatkov. Podjetno jih ustvarja pod blagovno znamko Brencha, kakor so začeli nekateri klicati tudi njo, in hkrati ozaveščeno navija za oblačila iz druge roke.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji