Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Nedelo

Gucci, Pucci, Papucci

Z osemindvajsetletno magistro modnega oblikovanja Brino Vidic sva se pogovarjali o njeni umetniški in poslovni viziji, ter zakaj se izogiba t. i. hitri modi.
Brina pravi, da je tista, ki ji vedno stoji ob strani, mama – prav ona ji je dala idejo za ime blagovne znamke Brencha. FOTO: Jože Suhadolnik
Brina pravi, da je tista, ki ji vedno stoji ob strani, mama – prav ona ji je dala idejo za ime blagovne znamke Brencha. FOTO: Jože Suhadolnik
14. 1. 2023 | 09:00
14:21

V nadaljevanju preberite:

Papucci za po kući, takšno igrivo italijansko-slovensko-srbsko skovanko je za opis svojih unikatnih copatov izbrala Brina Vidic. Modna oblikovalka si je kot najstnica najprej želela postati pevka, po sodelovanju v oddaji Misija Evrovizija in študiju unikatnega oblikovanja stekla pa se je preusmerila v izdelavo oblačil in modnih dodatkov. Podjetno jih ustvarja pod blagovno znamko Brencha, kakor so začeli nekateri klicati tudi njo, in hkrati ozaveščeno navija za oblačila iz druge roke.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine