Golobovo kriminalko Jezero sem prebral že kmalu po izidu, zato gledam tudi nadaljevanko. Problem je v tem, da ne slišim niti desetine tega, kar pove oziroma zmomlja protagonist Sebastijan Cavazza.
Moj sluh, vsaj doslej, niti ni bil tako slab. Enako so mi potožili tudi vsi, s katerimi sem se o tem pogovarjal. Tudi nekateri drugi igralci v tej nadaljevanki govorijo zelo nerazločno, pri drugih se pa vsaka beseda razločno sliši. V čem je problem? Slabo ozvočenje, površnost, tonski mojster, slaba predpriprava igralcev, finance …?
![Golobovo kriminalko Jezero sem prebral že kmalu po izidu, zato gledam tudi nadaljevanko. Foto Jure Eržen](/media/images/20200117/609990.width-660.jpg)
Golobovo kriminalko Jezero sem prebral že kmalu po izidu, zato gledam tudi nadaljevanko. Foto Jure Eržen
Kako to, da je g. Sebastijan Cavazza v oddaji Studio city govoril tako razločno, da sem slišal vsako besedo, v nadaljevanki pa ne? Moti me tudi njegova igra. Vem, da je inšpektor Birsa dobil zelo zahtevno nalogo, ne verjamem pa, da se mora v celotni nadaljevanki »držati« tako, kot da nosi na svojih plečih vsa bremena tega sveta.
Ne vem, kdo bi mi lahko dal pojasnila na moja vprašanja: RTV Slovenije, režiser ali tonski mojster te nadaljevanke? Če se bo RTS odločila za ponovitev nadaljevanke, prosim za podnapise, saj to najbrž ni prevelik strošek.
***
Prošnjo za komentar, kaj je srž težav z zvokom pri nadaljevanki Jezero, je uredništvo priloge
Vikend naslovilo na RTV Slovenija. Pojasnili so, da so težave z zvokom večplastne – sodobni TV-sprejemniki so vedno tanjši, velikokrat pa je zaradi posledično manjših zvočnikov s tem povezana tudi kakovost zvoka, predvsem pri visokih in nizkih tonih.
Več informacij je zbranih v prispevku
Serija Jezero: V dolini tihi.
Komentarji