Golobovo kriminalko Jezero sem prebral že kmalu po izidu, zato gledam tudi nadaljevanko. Problem je v tem, da ne slišim niti desetine tega, kar pove oziroma zmomlja protagonist Sebastijan Cavazza.
Moj sluh, vsaj doslej, niti ni bil tako slab. Enako so mi potožili tudi vsi, s katerimi sem se o tem pogovarjal. Tudi nekateri drugi igralci v tej nadaljevanki govorijo zelo nerazločno, pri drugih se pa vsaka beseda razločno sliši. V čem je problem? Slabo ozvočenje, površnost, tonski mojster, slaba predpriprava igralcev, finance …?
Golobovo kriminalko Jezero sem prebral že kmalu po izidu, zato gledam tudi nadaljevanko. Foto Jure Eržen
Kako to, da je g. Sebastijan Cavazza v oddaji Studio city govoril tako razločno, da sem slišal vsako besedo, v nadaljevanki pa ne? Moti me tudi njegova igra. Vem, da je inšpektor Birsa dobil zelo zahtevno nalogo, ne verjamem pa, da se mora v celotni nadaljevanki »držati« tako, kot da nosi na svojih plečih vsa bremena tega sveta.
Ne vem, kdo bi mi lahko dal pojasnila na moja vprašanja: RTV Slovenije, režiser ali tonski mojster te nadaljevanke? Če se bo RTS odločila za ponovitev nadaljevanke, prosim za podnapise, saj to najbrž ni prevelik strošek.
***
Prošnjo za komentar, kaj je srž težav z zvokom pri nadaljevanki Jezero, je uredništvo priloge
Vikend naslovilo na RTV Slovenija. Pojasnili so, da so težave z zvokom večplastne – sodobni TV-sprejemniki so vedno tanjši, velikokrat pa je zaradi posledično manjših zvočnikov s tem povezana tudi kakovost zvoka, predvsem pri visokih in nizkih tonih.
Več informacij je zbranih v prispevku
Serija Jezero: V dolini tihi.
Komentarji