Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Komentarji

Multikulturnost dvojnega ulomka

Del šolarjev je za oporo staršev prikrajšan. Ne zato, ker starši ne bi hoteli, pač pa zato, ker ne zmorejo.
Šola ne more biti edini instrument integracije. FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
Šola ne more biti edini instrument integracije. FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
18. 9. 2023 | 05:00
3:17

V komentarju lahko preberete:

Šolski sistem, najpomembnejši izenačevalec možnosti mladih ljudi, ima težavo. Bliža se mejam, onkraj katerih te pomembne naloge ne bo več mogel opravljati. Po eni strani je šolski sistem na deklarativni ravni zavezan multikulturnosti in sorodnim samostalnikom, ki pritičejo odprti družbi. Ko pa so na šolskem sporedu dvojni ulomki ali oziralni zaimki, se vse skupaj zalomi.

Šola kot izenačevalka možnosti temelji na par predpostavkah, ki zaradi novih migracijskih tokov niso več veljavne. Predpostavka, stara vsaj 60 let, je, da otroci, ki se pridejo iz tujine šolat v Slovenijo, pripadajo (južno)slovanski jezikovni skupini. Enako, seveda, velja za njihove starše. Druga predpostavka je, da lahko prav vsi starši kupijo didaktične pripomočke in vsaj za silo komunicirajo s šolo.

Spremenjena migracijska gibanja na te predpostavke mečejo senco dvoma.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine