Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Komentarji

(KOMENTAR) Boj za oglaševalski prostor

Koncentracija operaterjev prinaša tudi koncentracijo oglaševalskega prostora.
Koncentracija oglaševalskega prostora pomeni tudi možnost vplivanja ne samo na potrošniške navade prebivalcev, ampak tudi na njihovo politično opredelitev. FOTO: Tomi Lombar/delo
Koncentracija oglaševalskega prostora pomeni tudi možnost vplivanja ne samo na potrošniške navade prebivalcev, ampak tudi na njihovo politično opredelitev. FOTO: Tomi Lombar/delo
20. 6. 2024 | 05:00
2:55

V nadaljevanju preberite:

Konsolidacija telekomunikacijskih operaterjev v Sloveniji se je s spopadom za T-2 prevesila v zaključno fazo. Kaže, da bo imela Slovenija v prihodnje na področju informacijske tehnologije le tri velike ponudnike in zelo malo možnosti, da se mednje vrine še kakšen. Bodo imeli uporabniki enako pestro izbiro?

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine