Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Kolumne

Pogovoriti se moramo o diskontih

Tržnica oziroma trgovina je pravzaprav nekakšen permanenten sejem, ta pa je v bistvu neke vrste veselica. Veselica pa je družbeni dogodek par excellence.
Blaž Podobnik. FOTO: Blaž Samec/Delo
Blaž Podobnik. FOTO: Blaž Samec/Delo
20. 2. 2023 | 05:00
7:20

V nadaljevanju preberite:

Odprtje diskontne prodajalne v strogem centru prestolnice konec lanskega leta in napoved novih diskontov na elitnih lokacijah sta trend razraščanja diskontov zopet spravila na družbeni radar. Ne le Ljubljana, celotna Slovenija je vedno bolj prepredena z diskontnimi prodajalnami. Trgovci s tem poslovnim modelom po dobičku menda že dobivajo bitko s »tradicionalnimi« ponudniki. Zdaj torej ne gre več le za trend. Gre za skorajšnje zmagoslavje. Zato je umesten vsaj kratek poljuden sociološki razmislek o tem tihem triumfu. Po mojem mnenju imamo namreč – problem.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine