![Blaž Podobnik. FOTO: Blaž Samec/Delo](https://www.delo.si/media/images/20230219/1386923.width-660.jpg?rev=0)
Galerija
Neomejen dostop | že od 9,99€
Odprtje diskontne prodajalne v strogem centru prestolnice konec lanskega leta in napoved novih diskontov na elitnih lokacijah sta trend razraščanja diskontov zopet spravila na družbeni radar. Ne le Ljubljana, celotna Slovenija je vedno bolj prepredena z diskontnimi prodajalnami. Trgovci s tem poslovnim modelom po dobičku menda že dobivajo bitko s »tradicionalnimi« ponudniki. Zdaj torej ne gre več le za trend. Gre za skorajšnje zmagoslavje. Zato je umesten vsaj kratek poljuden sociološki razmislek o tem tihem triumfu. Po mojem mnenju imamo namreč – problem.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji