Neomejen dostop | že od 9,99€
Med dnevnopolitičnimi bombicami, ki so prejšnji teden odjeknile na nasprotnih polih slovenske politike, se je odvila razprava, ki je imela manj odmeva v medijih, a večji del prebivalstva verjetno bolj zanima. Posvet o predlogih sprememb predmetnika osnovnih šol je sprožil živahno razpravo: eden izmed predlogov, ki je vzbudil največ nasprotovanja – ali vsaj močne skepse –, je uvedba obveznega poučevanja drugega tujega jezika od sedmega razreda dalje.
Notranje ankete, ki jih je opravilo krovno združenje staršev, kažejo, da si uvedbe drugega tujega jezika želi manj kot četrtina staršev. Raziskava verjetno verodostojno odseva prioritete staršev, vendar iz nje ne moremo avtomatično sklepati na podporo, ki jo uživa tak predlog: to, da si slaba četrtina staršev želi obveznega pouka drugega tujega jezika v osnovni šoli, seveda še ne pomeni, da mu tri četrtine nasprotuje. Podatek kaže le, da je zavest o pomenu zgodnjega uvajanja v večjezičnost precej razširjena, čeprav zaenkrat še ne uživa večinske podpore.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji