Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Kolumne

(KOLUMNA) Transformacija avtomobilske industrije

Verjetnost, da bo Slovenija pritegnila katero od kitajskih naložb na področju sestavljanja vozil, je relativno nizka.
Bojan Ivanc. FOTO: Ermin Međedović
Bojan Ivanc. FOTO: Ermin Međedović
15. 10. 2024 | 05:00
6:43

V nadaljevanju preberite:

Protekcionistični ukrepi, kot je dodatni dvig carin na osebna vozila, po mnenju avtorjev študije zvišujejo stroške tranzicije od vozil​ ICE k EV. Tako kot boljšo alternativo predlagajo uporabo politik, ki bi dodatno povečale inovativnost evropskih proizvajalcev na področju EV. Po navedbah EU Industrial R&D Scorecard evropski proizvajalci sicer že zdaj namenjajo raziskavam in razvoju okoli 5,5 odstotka prodaje na leto, kar je celo nekoliko več kot kitajski (5,3 odstotka) ali ameriški proizvajalci (5,1 odstotka). Tudi število novih patentov na področju mobilnosti pri evropskih proizvajalcih je bilo v obdobju 2020–2022 večje od tistega na Kitajskem ali ZDA (De Santis et. Al, 2024).

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine