Neomejen dostop | že od 9,99€
Tako v Nemčiji kot v Franciji, dveh največjih članic EU27, se je izkazalo, da je proračun precej občutljiva tema, zaradi katere vlada s šibko večino lahko hitro pade. V Nemčiji je bila občutljiva predvsem razprava o tem, kako pripraviti ustrezen proračun, da bo sledil v ustavi zapisanem pravilu. Ker se je pojavila potreba po novih odhodkih, to pomeni tudi potrebe po dvigu davčnih prilivov – razen če se proračunsko pravilo ne spoštuje. To pa v okviru nemške ustave eksplicitno ni mogoče.
V ozadju te relativno zahtevne matematične operacije, ki temelji na vrsti predpostavk, se seveda vedno skriva tudi vsebina. Ta je tudi razlog, da politične stranke niso bile sposobne najti soglasja oziroma se poenotiti o dinamiki rasti odhodkov in morebitnih dodatnih davčnih prihodkih.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji