Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Zanimivosti

Letošnjo Evrovizijo si je ogledalo milijon ljudi več kot lani

»Tekmovanje za pesem Evrovizije je imelo rekorden obisk na svojih digitalnih platformah,« so sporočili iz Evropske radiodifuzne zveze.
Joker Out na evrovizijskem odru. FOTO: Sanjin Strukic/Pixsell
Joker Out na evrovizijskem odru. FOTO: Sanjin Strukic/Pixsell
STA
26. 5. 2023 | 09:46
26. 5. 2023 | 10:02
2:22

Letošnjo tekmovanje za pesem Evrovizije si je v finalu in v obeh predizborih ogledalo okrog 162 milijonov ljudi, je v četrtek v Ženevi sporočila Evropska radiodifuzna zveza (EBU). Do te številke je prišla s seštevkom podatkov 38 javnih televizij. Končno število tako znaša milijon gledalcev več kot lani, poroča nemška tiskovna agencija DPA.

image_alt
Intuicija bi ji lahko prinesla še drugo evrovizijsko zmago

Finale v Liverpoolu 13. maja si je v državi gostiteljici, torej samo v Veliki Britaniji, ogledalo 9,9 milijona ljudi. To je več kot kadarkoli prej, saj gre za 22-odstotno povečanje občinstva samo v Veliki Britaniji.

V Nemčiji si je pesem Evrovizije ogledalo približno osem milijonov ljudi, na Švedskem, ki ima približno deset milijonov prebivalcev, pa je tri oddaje spremljalo povprečno okoli 2,3 milijona gledalcev.

Številke vključujejo tudi občinstvo, ki je spremljalo finalni in dva polfinalna večera v Areni v Liverpoolu, kjer so Eurosong pripravili namesto lanske zmagovalke Ukrajine.

image_alt
V Liverpoolu zmagala Švedska, Joker Out na 21. mestu

»Tekmovanje za pesem Evrovizije je imelo rekorden obisk na svojih digitalnih platformah,« so sporočili iz EBU. Kot so zapisali, so bili videoposnetki na štirih družabnih omrežjih, tiktoku, twitterju, instagramu in facebooku, ob koncu tedna prireditve gledani skoraj 540-milijonkrat, kar je skoraj dvakrat toliko kot lani.

Letošnja zmagovalka je bila Švedska z Loreen. FOTO: Reuters
Letošnja zmagovalka je bila Švedska z Loreen. FOTO: Reuters

Izvršni direktor Eurosonga Martin Österdahl je izjavil, da je tekmovanje znova dokazalo, da imajo javni medijski servisi moč združiti svet skozi glasbo s svojim globalnim dosegom, na kar so zelo ponosni.

»Veseli nas, da vsako leto več ljudi po vsem svetu odkrije ta posebni dogodek in da zagotavlja veliko odskočno desko za novo glasbo,« je dodal.

Sorodni članki

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine