Neomejen dostop | že od 9,99€
Hiter življenjski tempo ne sme postati izgovor za slabo dieto. Potrebujemo le prave usmeritve, nove navade in izdelke, ki nam bodo zagotavljali brezskrbnost pri vsakem obroku.
Bolj uravotežene navade v prehranjevanju lahko v svoj vsakdan vpeljemo na več načinov. Prvi korak sta nedvomno organizacija in načrtovanje obrokov. Zastavimo si konkretne cilje in določimo, kakšno hrano želimo vključiti v svojo prehrano. Pri tem je treba upoštevati naslednje zlato pravilo: iz jedilnikov črtamo ali vsaj konkretno zmanjšamo slabe prigrizke, mastna živila in se izogibamo hitro prehrani. Pri tem je pomembno, da v trgovini med množico izdelkov, ki so na voljo, znamo prepoznati prave. Pozorno preverjamo deklaracije in izberemo tista živila, ki so preverjene kakovosti, vsebujejo manj sladkorja, soli in maščob.
Jedilnike obogatimo s hranljivimi izdelki, kot so zelenjava, sadje, stročnice, oreščki in semena, ki so bogata z vitamini, minerali in antioksidanti.
V zadnjih letih uravnotežen življenjski slog predvideva še en zelo pomemben trend – živila, ki so pridelana in predelana na trajnosten način.
In ko na prodajnih policah iščemo izdelke, ki bodo zagotovili brezskrbno izbiro za uravnoteženo prehrano, potem lahko pravi odgovor najdemo v blagovni znamki Podravka. Svojim potrošnikom namreč zagotavljajo izdelke, ki poskrbijo za vse to, hkrati pa ohranjajo prepoznaven okus.
Že pred 10 leti so oblikovali nutritivno strategijo, ki je postala njihov vodnik pri razvoju novih in prenovi obstoječih receptov. Vse to z namenom, da svojim kupcem v vsakem trenutku ponudijo dostopne in hkrati visokokakovostne izdelke primerne hranilne vrednosti in odličnega okusa. In ker so ti cilji danes že v celoti izpolnjeni, je prišel čas za novo poglavje.
Podravka je v skladu s svojo nutritivno strategijo in smernicami EU obstoječim, vsem dobro znanim izdelkom zmanjšala delež nekaterih sestavin:
Podravka je hkrati predstavila tudi popolnoma nove izdelke, prilagojene sodobnemu načinu življenja. Osredotočili so se na t. i. »izdelke clean label« – izdelke brez aditivov, ojačevalcev okusa in barvil, poseben poudarek so namenili tudi razvoju izdelkov s posebnimi koristmi (brez glutena), nekatere izdelke pa so obogatili z dragocenimi sestavinami, kot so beljakovine, vitamini, minerali in vlaknine, vpeljali so tudi uporabo surovin iz celih žitnih zrn. S širitvijo ponudbe na BIO segment so razvijali izdelke brez palmovega olja ali z RSPO certificiranim palmovim oljem.
Prav tako je Podravka izjemno ponosna na razvoj izdelkov za vegetarijance in vegane O'Plant, s čimer je svojo ponudbo razširila na segment potrošnikov, ki na trgu niso imeli velike izbire, še posebej ko govorimo o hrvaških proizvajalcih.
Podravka tako nedvomno že 75 let proizvaja hrano, ki z dobrim hrani – s tradicijo in odgovornostjo do svojih kupcev in s cilji, ki jim bodo omogočili, da bodo njihovi izdelki še boljši in še bolj trajnostni.
Naročnik oglasne vsebine je Podravka