Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Svet so ljudje

Tisti, ki se je izmislil najslavnejše geslo

Poslovil se je Dan Wieden, avtor udarnega, provokativnega gesla, ki je pospeševalo prodajo športne opreme.
Navdih za Just do it je našel v zadnjih besedah na smrt obsojenega morilca. FOTO: Sam Beebe/Ecotrust/Wikipedia
Navdih za Just do it je našel v zadnjih besedah na smrt obsojenega morilca. FOTO: Sam Beebe/Ecotrust/Wikipedia
5. 10. 2022 | 05:00
5. 10. 2022 | 10:27
3:09

V članku lahko preberete:

Dan Wieden je zaslovel, ker si je izmislil oglaševalsko geslo Just do it, Samo naredite, s katerim je pospeševal prodajo športne opreme multinacionalke Nike. Če smo bolj natančni: leta 1988, ko si je Wieden izmislil geslo, ki je v rabi še danes, je bila družba Nike majhna proizvajalka športne opreme. Zanjo je začel delati leto dni prej, znanost o marketingu pa bo še dolgo dokazovala, da je vzpon blagovne znamke in korporacije usodno povezan prav z inovativnim oglaševalskim geslom.

V Portlandu rojeni Wieden (letnik 1945) je bil v mladosti plavalec, študiral je novinarstvo in komunikologijo, ena prvih služb je bila pri globalni oglaševalski agenciji McCann-Erickson. Ko so zaprli biro v Portlandu, se ni odločil za selitev, pač pa je s prijateljem Davidom Kennedyjem ustanovil majhno, neodvisno oglaševalsko agencijo. Leta 1982 sta začela v kleti ... 

 

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine